Még kicsit lógunk a srácokkal utána pedig "haza" indultunk. Amikor haza értünk Cal levette a cipőjét és bement a nappaliba. Én lassabban tettem meg ezt. Beléptem a nappaliba és már csak az alvó Cal-t találtam ott. Vettem elő egy pokrócot és betakartam. Én pedig felmentem az ő szobájába levetkőztem és elővettem egy kinyúlt pólót és egy bugyit. (Amit magával vitt). Be bújtam az ágyába és azonnal elnyomott az álom.
/
Reggel a nap sugarai sütötték az arcom ezért magamra húztam a takarót. Egyszer csak valaki lehúzta rólam a takarót.
-Jó reggelt álom szuszék!-bújt mellém Cal.
-Neked is!-morogtam.
Ő csak nevetett egyet a reggeli viselkedésemen és elkezdett lehúzni az ágyról. Amikor sikerült neki lehúznia bennem fel ment a pumpa.
-Fuss Hood!-néztem rá idegesen.
-Azt hiszem megbántottam kócoskát!-nevetve kezdett futni.
Feltápászkodtam a földről és utána eredtem. Körbe futottuk a házat mire eltudtam kapni. Azt hiszem ő előnyben van mert ugye bár focizott. Én pedig nem és sokkal lassabb vagyok mint ő.
-Kit neveztél kócoskának?-vontam fel a szemöldököm, hogy komolynak tűnjek.
-Téged!-fogta meg a derekam és közöleb húzott magához.
-De szeretlek te bolond!-csókoltam meg.
-Előbb még ki akartál nyírni!-nevette el magát.
-Hidd el még most is!-mondtam mosolyogva.
Ő pedig elhúzódott tőlem és cukin rám mosolygott. (Ahogy fent a képen).
Egyszerűen rá nem lehet haragudni. Túl aranyos srác ahhoz képest. És persze én is túlságosan szeretem ahhoz, hogy egy hülyeség miatt elveszítsem.
-Na jó meggyőztél! Nem nyírlak ki!-nyomtam egy puszit az arcára.
Neki pedig ez nem volt elég ezért egy édes, de szenvedélyes csókba részesített. Mikor elváltak az ajkaink szorosan hozzá bújtam és beszívtam a férfias illatát.
-Nem tudom mi lenne velem nélküled!-néztem fel rá.
-Ilyenekre ne is gondolj!-nézett mélyen a szemembe.
Ekkor tudatosult bennem, hogy ő mindig itt lesz mellettem.
Sziasztok! Remélem ez a rész is tetszik ! :) Megpróbáltam magamból a legjobbat kihozni! Nagyon szépen köszönöm a 98 szavazatot és az 1700 megtekintést! Ti vagytok a legjobb olvasók!!
YOU ARE READING
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanfictionEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?