2.6

1K 48 1
                                    

Köszönöm a 12.000 megtekintést *-* és az 1000 szavazatot! Jó olvasást ehhez a részhez! :)

Reggel ahogy felkeltünk egyből öltözni kezdtünk mert a srácoknak nem sokára indul a gépük. Cal még utoljára benézett a gyerekeihez és egy-egy puszit nyomott az arcukra. Én pedig rá bíztam őket az anyámra igaz, hogy még mindig nem beszélünk, de csak nem nyírja ki a gyerekeket. Beszálltunk a kocsimba és elindultunk a repülőtérre. Mikor oda értünk mind a ketten gyorsan kiszálltunk. 

-Csak nem hosszú volt az éjszaka?-poénkodott Ash.

-Nagyon vicces volt csak a poén elmaradt!-kacsintottam rá.

Erre lebiggyesztette az alsó ajkát. Nem sokára pedig bemondták a bemondóba, hogy nem sokára indul a gépük.

-Kérjük kedves utasainkat szálljanak fel a Hong Kongi járatra!-mondta egy női hang.

Cal oda jött hozzám és egy hosszú csókot nyomott az ajkaimra. 

-Szeretlek!-lehelte az ajkaimra a szavakat.

-Szeretlek!-öleltem meg.

Mikor elhúzódott tőlem és elindult a gép felé egy gombóc nőtt a torkomba. Megint el leszünk választva egymástól. Mondjuk eddig is kibírtuk, de így már nehezebb. 

-Gyere Elizabeth!-karolta át a vállam Réka.

Beszálltunk a kocsimba és haza indultunk.

-Kibírjuk! Erősek vagyunk!-simogatta a vállam.

-Remélem! Mondjuk a gyerekek előtt erősnek kell lennem!-fújtam ki a levegőt.

-Hát nekem is mert a pocakomba növekedik az első kicsi Irwin!-mondta mosolyogva a barátnőm.

-Ez remek hír gratulálok!-mosolyogtam rá.

Mikor haza értünk kiszálltunk a kocsiból és bementünk a házunkba. 

-Anya!-futott le a lépcsőn Ryan.

-Hol a mama?-guggoltam le elé.

-Már elment!-vonta meg a vállát.

Sejthettem volna, hogy nem bírja ki. Bennem annyira fel ment a pumpa, hogy legszívesebben úgy megmondtam volna neki a magamét. De inkább nem. Nekem ott vannak a gyerekeim akikkel törődnöm kell. 

Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Where stories live. Discover now