Sziasztok! Hát meghoztam 2016-ban az első részt! Remélem tetszeni fog :) Jó olvasást!
2 hónappal később:
Sokáig csak feküdtem a kanapén kisírt szemekkel. Mikor azt meguntam elővettem egy doboz fagyit és beraktam egy romantikus filmet. A biztonság kedvéért ott volt egy csomó zsepi is. Mikor vége lett annak a romantikus filmnek amit szinte végig bőgtem elővettem a telefonomat és írtam egy üzenetet Cal-nak.
Amiben ez állt:
hiányoztam? most komolyan
gondoltál rám?
Nem sokára kaptam is a választ ami az volt:
Minden nap.
Örültem neki, hogy legalább gondolt rám ez a 2 hónap alatt ami eddig eltelt. Remélhetőleg a hátra lévő 4 hónapban is gondolni fog rám. Mert én 0-24-ben másra nem tudok gondolni csak rá. Ő az a srác aki elrabolta a szívem, de most a világ másik végén van. Nem tudom, hogy sok nő akinek híres a férje, hogy bírja ki. Én nagyon nehezen bírom nélküle. Eltettem a telefonomat és bekapcsoltam a gépem. Cal megint hívott skype-n amit el is fogadtam.
-Szia drágaságom!-köszönt mosolyogva Cal.
-Szia kicsim!-mosolyodtam el én is.
-Mi újság hercegnő?
Mostanában szokása lett, hogy becézget.
-Semmi újdonság ! Nélküled minden olyan unalmas!-néztem a barna szemeibe.
-Majd, ha haza megyek úgy fogunk szeretkezni mint még soha!-kacsintott rám.
Én csak elnevettem magam a sok perverz mondatán, hogy mit fog velem csinálni. Végül is jó lenne már most olyat dugni vele, hogy leszakad az ágy. Sőt az egész utca hallja meg, hogy igen én épp Calum Hood-al szexelek. Ezt neki is elmondtam.
-Olyan jó lenne, ha az egész utca hallaná, hogy mit csinálunk!-húztam perverz vigyorra az ajkaimat.
-Nyugi baby úgy fogjuk csinálni mint ahogy még soha sem!
-Nekem menni kell Hoody mert még le kell fürdenem mivel itt már este van.
-Had nézzem én is!-nézett rám kutyus pofival.
-Nem lehet édes! Légy jó szia!-küldtem neki egy puszit.
-Te is szia!
Ezzel be is fejeződött a beszélgetésünk. Sokkal jobban viselem a távol létét mint gondoltam. Elmentem fürdeni és felöltöztem pizsamába. Befeküdtem az ágyunkba és azonnal el is nyomott az álom.
BINABASA MO ANG
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanfictionEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?