Sziasztok! Köszönöm a 9400 megtekintést *-* De van egy rossz hírem, hogy ezen kívül még egy rész lesz és utána epilógus :(
Pár nappal később
Már két napja haza hoztuk Ryan-t. Már most tiszta olyan mint Cal. A nagy barna szemei is arról árulkodnak.
-Szia édesem!-vettem ki a kiságyból Ryan-t.
Ő pedig nagyon ártatlanul nézett rám a nagy barna szemeivel. Annyira szeretem. Megetettem utána pedig megbüfiztettem.
-Sziasztok!-lépett be a szobába Cal.
-Szia!-csókoltam meg.
Kezébe vettem Ryan-t és gügyögni kezdett neki. Annyira jó volt nézni ezt apa fia pillanatot. De nekem mennem kellett végezni a házi munkát. Lementem a konyhába és elkezdtem csinálni az ebédet. Miközben csináltam a kaját csengettek. Gyorsan oda mentem és kinyitottam az ajtót.
-Sziaaa!-mondták egyszerre a srácok.
-Sziasztok!-mosolyogva öleltem meg őket egytől egyig.
Ahogy megérezték a kaja illatot berohantak a konyhába és percek alatt semmi nem volt a kajából. Nem sokára lejött Cal is. Ryan-al a kezébe.
-Itt a kicsi és a nagy Hood!-röhögte el magát Luke.
-Marha vicces vagy Hemmings!-mondta szarkazmussal a hangjában Cal.
-Tudom!-nevetett Luke.
A többiek pedig úgy röhögtek mintha muszáj lett volna.
-Mit szívtatok? Adjatok már nekem is!-néztem rájuk.
-Levegőt!-mondta Ash.
-Azt gondoltam!-forgattam meg a szemeim.
Egész nap csak hülyéskedéssel telt. Nem tudom, hogy az én kisfiam milyen lesz. De az biztos, hogy ugyan olyan mint az apukája. Ugyan olyan bolond. Nem véletlenül szerettem bele.
ESTÁS LEYENDO
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanficEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?