Mire kicsengettek mi még mindig ott álltunk a szekrényem előtt. De jó első igazolatlanom. Most ez izgat a legkevésbé.
-Mi az életem?-zavarta meg a gondolkodásomat Cal.
-Semmi!-csókoltam meg.
Elő vettem a második órához kellő cuccokat. Bementem a terembe és a tanár már is kérdésekkel bombázott. Én egyiket sem válaszoltam meg csak leültem a helyemre. Elővettem egy lapot és rajzolgatni kezdtem. Szerencsémre nem vette észre a büdös boszorkája. Tudom nem szép dolog egy új diáknak így vélekednie a tanáráról, de ha egyszer egy boszi akkor mit csináljak. Amikor kicsengettek szó szerint rohantunk ki a teremből. Állítólag azért mert elmarad a többi órám. A folyosón találkoztam Cal-al.
-Haza kísérhetlek?-nézett rám kutyus szemekkel.
-Persze!-mosolyodtam el.
Kivettem a táskám a szekrényből. Cal összekulcsolta az ujjainkat.
-Na és nem szólt a tanár semmit?-nézett rám.
-De kérdezgetett, de én nem válaszoltam.-rántottam meg a vállam.
-Az én barátnőm!-csókolt meg.
Amíg haza értünk nem váltottunk egy szót sem. Nem az a kínos csend volt köztünk. Amikor a házunk elé értünk Cal magához húzott és megcsókolt. Mosolyogva mentem be a házba.
-Szia anya!-köszöntem mosolyogva.
-Szia kicsim!-ölelt meg anya.
-Milyen volt a suli?-kérdezte mosolyogva.
-Elment!-válaszoltam a megszokott stílusomba.
Anya nem válaszolt csak elém rakta az ételt és ő is leült. Elfogyasztottuk az ebédet és én felmentem a szobámba. Elfeküdtem az ágyamon és gondolkoztam a mai napomon. Szerintem ez volt a legjobb keddi napom.
DU LIEST GERADE
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanfictionEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?