08.

3.9K 89 1
                                    

Miután haza értem kezdődött megint a hegyi beszéd. Nem tudom miért most kivételesen nem csináltam semmi rosszat sem. Be léptem a konyhába és ott várt már anya.

-Beszélnem kell veled kicsim!-mondta lágyan.

-Oké!-mosolyodtam el.

-Tudom, hogy apád halála nagy hatással volt rád! De akkor sem kell így viselkednek velem! Mi lesz, ha majd egyedül maradsz?-kérdezte szomorúan.

Nem tudtam és nem is volt erőm válaszolni. Sírva meg öleltem. Igaza van. Engem apa halála nagyon megviselt. Anya nélkül pedig életem se lenne. Én tuti öngyilkos lennék akkor. 

-Sajnálom!-szipogtam. 

Anya csak bólintott és aranyosan rám mosolygott. 

Ő az életemben a legfontosabb ember.

Felmentem a szobámba és lezuhanyoztam és elmentem aludni.

/

Másnap kicsit fáradtan ébredtem. Felöltöztem és elvégeztem a reggeli rutinomat.Felkaptam a táskám és a tornacipőm. Elköszöntem anyutól és iskolába indultam. Út közben találkoztam Cal-al és az egyik barátjával azt hiszem Ashton-nak hívják. Nagyon jó fej srác. Sokat szoktunk így 5-en szórakozni. Mivel még ott van Luke és Mike is. Egy gyors csókot váltottam Cal-al és én mentem is a suliba befelé. Gondolom ez Cal-nak még új. De nekem az anyukám a legfontosabb. Persze a srácok is fontosak csak nem annyira mint anya. Épp a szekrényemből veszem ki azt ami az első órámra kell mikor érzem, hogy valaki át karol.

-Miért vagy ilyen édes?-kérdezte aranyosan Cal.

-Csak tegnap beszélgettünk anyuval és rájöttem, hogy nem hagyhatom cserbe. Ő bízik bennem és nekem be kell bizonyítanom, hogy nem véletlenül bízik bennem annyira.-magyaráztam.

-Értem!-csókolt meg.

-De egy valamit tudnod kell!

-Mi az?-kérdeztem kicsit ijedten.

-Imádlak!-csókolt meg. Imádlak-ismét megcsókolt. Imádlak-és egy utolsó csókot nyomott az ajkaimra.

-El sem tudod képzelni, hogy én mennyire imádlak!-öleltem meg.

Közben már be csengettek, de mi még ott álltunk a szekrényem előtt egymás karjaiban. Azt hiszem ez tökéletes idő töltés egy uncsi angol óra helyett. Ennél jobban nem is indulhatott volna a napom. 

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is !


Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Where stories live. Discover now