Reggel Cal ölelő karjaiba ébredtem. Bevallom nagyon jó érzés volt. Felé fordultam és néztem a nyugodt arcát. De sajnos már nem sokáig nézhettem mert fel kelt.
-Jó reggelt!-mosolyodtam el.
-Neked is!-nyújtózkodott.
Utána adott egy jó reggelt csókot. Aztán pedig ki keltünk az ágyból és be mentünk a gyerekek szobájába. Természetesen Cal ment Ryan szobájába én pedig Hilary szobájába.
-Jó reggelt hercegnő!-simogattam meg a hátát.
-Neked is anyu!-nyomott egy cuppanós puszit az arcomra.
Aztán pedig ki kelt az ágyából és bement a fürdőjébe. Megcsinálta a reggeli rutinját. Felöltözött és megfogta a kezem. Mikor a lépcsőhöz értünk elengedte a kezem és leugrált a lépcsőn. Annyira cuki volt.
-Na könnyű volt felkelteni?-kérdezte mosolyogva Cal.
-Igen!-néztem rá.
Lementünk mi is aztán megreggeliztünk. Mikor végeztünk a kajálással leültünk a kanapéra és néztünk egy filmet. Mivel a gyerekek a Turbót akarták nézni ezért azt néztük meg.
Calum szemszöge
Sajna még nem tudtam arra rászánni magam, hogy elmondjam Elizának, hogy Kínába megcsaltam. Nincs is szívem elmondani neki. De hát előbb utóbb úgyis kifog derülni. Ami akkor már nem biztos, hogy a legjobb időpont lesz. Miután a gyerekek elaludtak a filmen felvittem őket a szobájukba. Amikor vissza mentem Elizához nagyon rossz érzés kerített a hatalmába.
-Kicsim valamit el kell mondanom!-ültem le mellé.
-Mondd!-mosolygott rám kedvesen.
-Az van, hogy mikor Kínába volt koncertünk-itt szünetet tartottam-volt ott egy lány akivel hát volt egy kis aktusom!-néztem mélyen a szemébe.
-Ha jól értem akkor megcsaltál?-gyűltek könnyek a szemeibe.
-Igen!-fogtam meg a kezét.
-Ne érj hozzám! Soha többé nem akarlak látni Calum!-mondta sírva.
-Kérlek Eliza!-húzódtam közelebb hozzá.
-Nem fogok megbocsátani szóval el mehetsz innen!-emelte fel a hangját.
-Hát jó!-álltam fel.
Felmentem a szobánkba és megfogtam a cuccom és elpakoltam a sporttáskámba. Be néztem még utoljára a gyermekeinkhez. Akiket lehet, hogy többet nem látom őket. Lementem Elizához. Ő kisírt szemekkel nézett rám. Felvettem a cipőmet és kimentem a házból amit az otthonomnak nevezhettem.
YOU ARE READING
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanfictionEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?