33.

1.3K 49 2
                                    

Sziasztok! Köszönöm az 5400 megtekintést! Eddig egyik blogom se ért el ekkora sikert köszönöm! :) Jó olvasást! Remélem tetszeni fog! :)

4 hónappal később:

A mai napom is ugyan úgy indult mint amelyik mindig. Ez a 4 hónap alatt megtanultam, hogy akit szeretsz soha ne engedd el. Jó nem mintha szakítottunk volna, de nagyon hiányzik Cal. Igaz minden nap beszélgetünk skype-n. De az nem ugyan olyan mintha itt lenne és csókolhatnám és vele lehetnék egész nap. Bekapcsoltam a gépem és nem sokára hívott is skype-n. Én fogadtam a hívását.

-Szia baba!-köszönt mosolyogva. 

-Szia édesem!-néztem rá rezzenéstelen arccal. 

-Mi a baj?-kérdezte aggódva.

-Semmi csak hiányzol! -néztem a szemeibe.

Ő csak lehajtotta a fejét. Tudtam, hogy ebből jó nem fog kisülni. Mivel Luke is pont akkor lépett be a képbe.

-Helló gerle pár!-köszönt mosolyogva.

Cal szép lassan fel emelte a fejét.

-Menj a ribancodhoz aki ide eljöhetett ő pedig nem! Na tűnés vagy én baszlak ki!-mondta idegesen Cal.

-Haver! Én erről nem tehetek!-védekezett Luke.

-A faszt nem! A te ribancod benyalta magát! Mivel Elizabeth nem olyan azért nem jöhetett!-üvöltött Cal.

Esküszöm már féltem. Olyan mintha moziba néznék egy 3D-s filmet. 

-Ha tudni akarod szakítottunk és már el is ment innen!-ordított Luke is.

-Hála az Istennek, de ő nem jöhet ide!-mondta kicsit nyugodtabb hangnembe Cal.

Luke inkább nem szólt semmit hanem inkább szépen kisétált a szobából. Cal újra rám nézett. A barna szemeiből áradt a düh. Tudom milyen rossz neki. Hisz én is ezt élem át. Kicsit még beszélgettünk és elköszöntünk egymástól. Én elmentem zuhanyozni és lefeküdtem. Egyből el is aludtam.




Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon