9 hónap múlva
Épp csináltuk a gyerek szobát. Amikor éreztem, hogy valami folyadék folyik a láb között. Fantasztikus pont Valentin napokkor fogok szülni.
-Cal! Azt hiszem a fiad jönni akar!-mondtam fájdalmas hangon.
Cal elmosolyodott és felkapott menyasszony így vitt ki a kocsihoz. Beszálltunk és jó 10 perc alatt ott voltunk a kórházba. Cal segített kiszállni a kocsiból és bementünk a kórházba. Ott felfektettek egy ágyra. Bevittek egy szobába ahova Cal is bejöhetett.
-Ügyes leszel kicsim!-nyomott egy puszit a homlokomra Cal.
-Akkor kezdődjön!-ült a lábam közé a doki.
-Nyomjon egyet!-mondta az orvos.
Én engedelmesen csináltam amit mondott.
-Na még egyet!
Nyomtam még egyet. Azt hittem, hogy ott végem lesz. Jobban fájt mint akármi.
-Még egy utolsót és kint is van a kisfiú!
Nyomtam egy utolsót. Zihálva döntöttem a fejem vissza a párnára. Az életem legszebb pillanata az volt amikor hallottam, hogy felsír a kisfiam. Oda adták a kezembe a kisfiunkat.
-Szia Ryan!-simítottam meg az arcát.
-Helló öcskös!-mosolyodott el Cal.
Nagyon jó apa lesz. A kezébe adtam a fiúnkat.
Nagyon jól áll a gyerek a kezébe.
-Boldog Valentin napot!-csókoltam meg.
-Nála csodálatosabb ajándékot nem is adhattál volna!-mondta miután az ajkaink elváltak.
A doktorok és a nővérek mind mosolyogva néztek minket.
YOU ARE READING
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanfictionEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?