34.

1.4K 53 1
                                    

Pár hónappal később:

Ma jön haza Cal. Szóval gyorsan felöltöztem. Elvettem a kocsi kulcsot a polcról. Kimentem a házból és beültem a kocsimba. Beindítottam a motort. Elindultam a repülőtér felé. Jó 10 perc alatt oda értem. Mivel nem volt nagy a forgalom. A repülőtéren leállítottam a motort és kiszálltam a kocsiból. Be mentem a váróterembe. Nem sokára pedig megszólalt egy női hang.

5 perc múlva landol a Sydney-i járat.

Nagy gombóccal a torkomba felálltam és oda sétáltam ahonnan jönni fognak. Nem sokára jöttek sorba. Mikor megláttam Cal-t éreztem hogy egy könnycsepp végig folyik az arcomon. Közelebb jött hozzám én pedig a nyakába ugrottam. Ez volt az a bizonyos mindennél jobban hiányoztál ölelés. Ami teljesen igaz is volt. 

-Ne sírj! Itt vagyok! Itt is leszek!-csókolt meg Cal.

A csókjában minden benne volt. Sőt úgy csókolt mintha nem lenne több csókunk. Viszonoztam is. Nem érdekelt, hogy az egész repülőtér minket bámul én ösztönösen bele túrtam a hajába. Cal pedig bele mosolygott a csókunkba.

-Szeretlek!-lehelte az ajkaimra a szavakat.

-Én is szeretlek!-vontam még egy csókba.

Mikor elváltak az ajkaink elindultunk a kocsim felé. Beszálltunk mind a ketten és én beindítottam a motort. Haza felé úton szinte egymáshoz sem szóltunk. De mikor haza értünk annál többet beszéltünk.

-Képzeld volt egy őrült rajongó aki megpróbálta Mikey-t lesmárolni, de Mikey inkább elfutott!-mesélte nevetve Cal.

-Hát azt megnéztem volna!-nevettem én is.

-De ezt leszámítva azt hiszem normálisak voltak!-gondolkozott el.

-Az aztán tuti, hogy téged sem hagytak békén!-mosolyodtam el.

-Ezt vállaltam! De velem tök normálisak voltak! Mindegyikőjüknek szinte én tetszem!-húzta ki magát.

-Jó tudni, hogy rajtam kívül másoké is vagy!-nyomtam egy puszit az arcára.

Mivel Cal-nak ez nem volt elég maga felé fordított és egy szenvedélyes csókba vont.



Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Where stories live. Discover now