11.

3.3K 78 2
                                    

Ahogy megláttam gyengéden eltoltam magamtól Cal-t. 

-Anya ez...nem..az..aminek...lá..látszik-dadogtam.

-Legalább ne a nappaliba csináljátok az ég szerelmére.-üvöltött velünk.

-Elnézés Mrs Jackson én voltam kanos és Elizabeth nem tehet semmiről sem.-magyarázkodott Cal.

-Engem az sem érdekel, ha felcsinálod a lányom csak ne előttem! Mellesleg, ha bekövetkezne, hogy felcsinálod a lányom viheted magaddal másik házba mert én nem fogom nevelni a gyereketeket.-érezhető volt a leheletéről a pia szag.

-Mennyit ittál anya?-kérdeztem ingerülten.

Ez már megszokott tőle, hogy néha túlzásba viszi a piát. Apa halála óta ez egyre gyakrabban fordul elő és én már ezt nem nagyon bírom.

-Semmi közöd nincs hozzá!

-Oh igen? Akkor szia! ÖRÖKRE-hangsúlyoztam ki az örökre szót.

Felvettem egy ujjatlant és egy rövid farmer nadrágot. És persze a kedvenc torna cipőmet. Összekulcsoltam az ujjaimat Cal ujjaival és elindultunk a házból. Anya meg sem állított. Mert azt hiszi, hogy úgy lesz mint eddig, hogy másnap vissza megyek hozzá. De ebben nagyot tévedett mert én már tuti nem fogok vissza jönni hozzá. Azt már most megjegyezheti, hogy hiába jön a bocsánat kéréseivel rám már nem fognak hatni. 

-Most miért volt ilyen anyukád?-kérdezte félénken Cal.

-Azért mert részeg volt! Mint mostanában szinte mindig.-válaszoltam kicsit idegesen.

-Jól van na én csak kérdeztem!-emelte fel a hangját Cal is.

Ekkor eltört a mécses. Tudom, hogy utálja Cal, ha előtte sírok, de most nem tudok ellene mit tenni. Gyorsan megtöröltem a szemem és megpróbáltam nem sírni főleg nem előtte.

-Bocsi!-szipogtam.

-Semmi baj!-ölelt meg.

Annyira örülök, hogy itt van mellettem. 

Sziasztok! Ez a rész tudom kicsit nyálas lett :D De a következő ígérem, hogy 18+ lesz :)


Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Where stories live. Discover now