26.

1.7K 53 1
                                    

Sziasztok! Köszönöm a 3700 megtekintést és a 250 szavazatot! :) Remélem továbbra is olvasni fogjátok! Jó olvasást!

Reggel mikor felkeltem Cal még édesen szuszogott mellettem. Nem volt szívem felkelteni.Csak egy bibi volt, hogy két erős karja a derekam körölül pihent. Óvatosan levettem a kezeit a derekamról és ki keltem az ágyból. Elindultam a konyha felé. Amikor leértem elő készítettem 2 tányért és a tejet és a gabona pelyhet. Most lusta voltam reggelit főzni. Nem sokára Cal is fel kelt. 

-Jó reggelt!-csókolt a nyakamba.

-Neked is!-leheltem egy csókot az ajkaira.

Ő csak mosolyogva ült le velem szembe. Együtt elfogyasztottuk a reggelit. Utána mind a ketten felöltöztünk. Mikor leértünk mind a ketten akkor csengettek. Kinyitottam az ajtót és az én drágalátos édes anyám állt előttem. Legszívesebben becsuktam volna, de rá néztem a kezeimre és rájöttem, hogy én még több heget nem akarok se a kezemen se máshol. Ezért inkább jobbnak láttam, hogy be engedjem. 

-Szia!-köszöntem érzelem mentes hangon. 

-Helló!-viszonozta ezt a hangnemet.

Arrébb álltam, hogy betudjon jönni. Ahogy bejött lekapta Cal-t

-Anya még is mi a jó büdös francokat képzelsz ? Be állítasz ide és lekapod a pasimat? Tudod mi vagy te? Egy jó nagy büdös kurva!-ordítottam vele.

Megfogtam és kiráncigáltam az ajtón. Mikor becsuktam utána az ajtót Cal hátulról átkarolta a derekam. A fejemet a vállára tettem. Cal pedig apró csókokkal lepte be a nyakam. Ami nagyon jó érzés volt ennyi idő után is. 




Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora