Oda jött egy platina szőke csaj és egyből Cal ajkaira tapadt. Cal pedig megfogta és ellökte magától.
-Hülye picsa! Nekem családom van!-ordította Cal.
-Bocsi! De mi egy pár voltunk!-nyávogott.
-Tudom jól és életem legnagyobb hibája volt, hogy együtt voltam veled Katie!-kiabált Cal.
Már tőlük volt hangos az egész utca. Nem nagyon tudta őket érdekelni ezért folytatták a vitát én rájuk hagytam volna, ha egy mondatot nem hallok meg a csaj szájából.
-De hát én várandós voltam tőled! Csak elvetettem, mert nem szerettem volna, ha gyermekem apa nélkül nőne fel!
Nem akartam hinni a füleimnek. Cal ekkor megfogta a gyermekeinket és engem és elrángatott attól a nőtől. Inkább nem szóltam semmit, mert tudtam, hogy ezzel csak rontanék a helyzeten. Amit nagyon nem szerettem volna.
////
Amikor haza értünk a gyerekek felmentek a szobájukba a megszokott délutáni alvásukra.
-Hiszel ennek a nőnek?-ültem le mellé.
-Hát kéne mivel a volt menyasszonyom!-nézett a szemembe.
-Mi történt, hogy vége lett?-kérdeztem félve.
-Hát hogy megcsaltam egy másik lánnyal, aki ugyebár te voltál és ezt ő a barátnőitől tudta meg. De hát én már nem szerettem és tudta jól, hogy én csak úgy falom a lányokat. Ezért félt is kicsit a kapcsolattól, de én mondtam neki, hogy bennem meg bízhat, és hogy soha nem csalom meg erre még is megcsaltam veled!-pasztázta a földet.
-Nagyon sajnálom édesem! Én nem tudtam, hogy miattam tönkre teszed a kapcsolatodat!-simítottam meg az arcát.
-Nem te tehetsz róla, hanem én voltam a balfasz!-nézett a szemembe.
-Szeretlek!-csókoltam meg.
Cal nem ellenkezett azonnal viszonozta. Eldöntött a kanapén és fölém kerekedett.
BINABASA MO ANG
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanfictionEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?