Még maradtam egy kicsit Cal-nál. Mivel anyunak azt "mondtam", hogy csak 1 órát leszek távol.
-Nekem mennem kell!-nyomtam egy puszit az arcára.
Elindultam az ajtó felé, de ő megfogta a csuklóm és vissza húzott.
-Nem mész te sehova!-ültetett az ölébe.
-De anyám kinyír!
-Nem fog!
Ez után szenvedélyesen megcsókolt és leültetett maga mellé. Le vette a nadrágomat és a bugyimat és óvatosan szét nyitotta a lábam.
-Gyönyörű!-éreztem a leheletét ott.
Se szó, se beszéd belém mélyesztette a nyelvét. Amikor látta, hogy már nem kell sok fel dugta két ujját és egyből gyorsan kezdett pumpálni. Nekem ennél több nem is kellett a nevét sikítva élveztem el.
-Remélem nem bántad, hogy maradtál egy kicsit tovább!-kacsintott rám.
Nem válaszoltam csak megráztam a fejem jelezve, hogy egyáltalán nem bántam meg semmit ami az elmúlt percekben történt. Felöltöztem és most már tényleg indultam haza. Bevallom anyával nem nagyon jó a kapcsolatunk mondhatni, hogy borzalmas. Amikor beléptem az ajtón már kezdődött is a hegyi beszéd amit én ki nem állhatok.
-Kislányom meg mondtam, hogy csak 1 órát lehetsz távol nem pedig kettőt!-üvöltötte le a fejemet.
Én csak meg vontam a vállam és felmentem a szobámba. Lezuhanyoztam és bebújtam az ágyamba aztán el aludtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanficEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?