Reggel kicsit fáradtan ébredtem. Tudom, hogy este aludni kellett volna nem pedig szexelni, de ez van. Ki keltem az ágyból. Felöltöztem és lementem a konyhába és ott találtam a srácokat.
-Sziasztok!-mosolyogtam rájuk.
-Szia!-köszönt a telefonjából fel se néző Mike.
-Helló!-köszönt unottan Luke.
-Hali!-és utólag pedig Ash köszönt aki öhm nem tudom ülve feküdt vagy fekve ült a kanapén.
Leültem Mike mellé. Mentségemre szóljon máshol nem volt hely.
-Csak nem be csajoztál?-borzoltam össze még jobban a haját.
-Hé! Egy órán keresztül szórakoztam vele, hogy beálljon rendesen! Amúgy nem csajoztam be!-jelentette ki egyszerűen.
-Azt hiszem megsértettem a nagyságos Michael Clifford-ot!-nevettem el magam.
Ezt a mondatomat Mike egy szúrós pillantással jutalmazta.
-Fuss Elizabeth! Fuss!-nézett rám mérgesen Mike.
Gyorsan felálltam és futni kezdtem. Ki futottam a kertbe. Hátra néztem és láttam, hogy lehagytam rendesen ezért leültem a lépcsőre. Közben Mike ült le mellém.
-Mondtam, hogy ezért a beszólásodért kapsz!-mondta nevetve Mike.
Aztán elkezdett csikizni nekem pedig már a könnyeim folytak a nevetéstől.
-Fogsz még ilyet csinálni?-hagyta abba egy kicsit a csikizésem.
-Nem!-röhögtem el magam.
Erre Mike újra csikizni kezdett közben pedig Cal jött ki.
-Cal segíts!-röhögtem még mindig.
-Vigyázz Mike!-szólt neki Cal.
Mike arrébb ment aztán pedig Cal kezdett el csikizni. Azt hiszem ma van a csikizzük szét Elizabeth-et nap. Mikor Cal abba hagyta a kínzásom lepacsizott Mike-al. Utána pedig egy csókot lehelt az ajkaimra.
BINABASA MO ANG
Sex...or forever love C.H. (Befejezett)
FanfictionEz is vajon csak egy-egy alkalmi szex lesz? Vagy több lesz?