39.

1.3K 47 1
                                    

Sziasztok! Köszönöm a 7000 megtekintést ♥ Nagyon sokat jelent! Remélem továbbra is olvasni fogjátok! ☺Jó olvasást!

Cal megfogta a csuklóm és felhúzott a lépcsőn egyenesen a szobánkba.

-Most tényleg dugni akarsz?-mosolyogtam rá.

-Igen!-csókolt meg.

Óvatosan ledöntött az ágyra és fölém kerekedett.  Nyomott egy csókot az ajkaimra azután pedig levette a pólóm. Egyből a melleimet célozta meg. Levette a melltartóm és a melleimet kezdte kényeztetni. Mikor azokkal végzett délebbre haladt. Levette a nadrágomat. Aztán pedig a bugyimat. Végig húzta az ujjait a szemérem ajkaimon. 

-De nedves vagy!-mosolyodott el.

Belém mélyesztette két ujját és gyors tempót diktált. Mikor látta, hogy nem kell sok gyorsabban csinálta. Nem sokára pedig el élveztem. Fordítottam a helyzetünkön. Így most én voltam felül Cal pedig alul. Levettem róla a felsőjét és elém tárult a tökéletes felső teste. Csiga lassúsággal levettem a nadrágját. Boxeren keresztül kezdtem el kényeztetni.

-Eliza! Kérlek ne kínozz!-zihálta.

Én csak perverzen elmosolyodtam és levettem a boxerét. Ráültem lovagló pózba és lassan kezdtem mozogni. Mind a ketten nyögdécselve élveztük a pillanatot. 

-Cal!-sikítottam a nevét mikor elélveztem.

-Elizabeth!-motyogta Cal aztán pedig belém élvezett.

Lemásztam Cal-ról és mellé feküdtem.

-Ez nagyon jó volt!-csókolt meg Cal.

-Szerintem is!-hajtottam a fejem a mellkasára.

A kapcsolatunkban ez volt az eddigi legjobb szeretkezésünk. 

Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Where stories live. Discover now