21.

1.7K 58 2
                                    

Calum szemszöge

Annyira aggódtam Elizabeth miatt. Főleg, hogy az a banya anyja miatt van veszélybe az élete. Annyira utálom azt a nőt. Legszívesebben kinyírnám a gecibe. De nem tehetem mert nekem most a barátnőmmel kell törődnöm. Leültem mellé.

-Eliza! Kérlek kelj fel! Nekem szükségem van rád!-csuklott el a hangom. 

Éreztem, hogy egy könnycsepp végig gördül az arcomon. Megfogtam a kezét amiből még mindig ömlött a vér. És már kezdett kihűlni a teste. Nem tudom, hogy így mit fogok magammal kezdeni. Be lépett a szobába Mali is. Ahogy meglátta, hogy sírok oda jött és megölelt. Pont erre volt most szükségem. Meg persze arra, hogy a Jó Isten ne vegye el tőlem Elizabeth-et. Igen pont ez a legfontosabb.

-Nyugi! Túl éli erős lány!-nyugtatott Mali.

De ez se volt a legjobb. Most ebben a pillanatba semmi nem tudott megnyugtatni még a cigi sem. Pedig az mindig segít.  Oda ment hozzá Mali is. Ahogy hozzá ért el is vette a kezét mert a gép hangos sípolással jelezte, hogy leállt a szívverése. Én nem tétlenkedtem mentem és szóltam az orvosnak. Ő pedig egyből jött is be. Ki küldött minket a szobából. Idegességembe elkezdtem dobolni a lábammal. Hiába ittam meg ma már 5 kávét semmit nem segített és a 6 elszívott cigi sem. Olyan 1 óra múlva ki jött az orvos. 

-Sajnos Mrs. Jackson életét már nem tudtuk meg menteni!-mondta szomorúan az orvos.

Ott abban a pillanatban bennem minden összetört . Térdre rogytam és úgy zokogtam.


Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Where stories live. Discover now