2.11

1K 50 2
                                    

1 hónap múlva

Ma jön haza Cal. Aminek nagyon örülök. A gyerekeket megint az anyámra bíztam és beültem a kocsimba. Elindítottam a motort és elindultam a reptér felé. Réka külön jön a saját kocsijával. Mikor oda értem leállítottam a motort és kiszálltam a kocsiból. Nagy levegőt véve mentem be a várakozóba. Nem sokára megszólalt egy női hang.

-5 perc múlva landol a Sydney-i járat!-mondták a bemondóba.

Rá néztem az órámra pontosan 9:00 volt. Ezért inkább fel álltam és elsétáltam az ablakig ahol a gépeket lehetett látni. 

-Szia!-köszönt Réka.

-Szia!-öleltem meg.

-Mikor jönnek már?-nézett rám.

-Előbb még 5 perc volt, de most már csak 2 perc!-néztem az órámat.

Réka megfogta a kezem és oda ráncigált ahonnan a srácok fognak jönni. Nem sokára folyamatosan jöttek. Cal egy csajjal jött akinek a kezét fogta úgy ahogy az enyémet szokta. Ott helyben rám tört a zokogás.

Mikor Cal meglátott elengedte a csaj kezét és felém jött

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mikor Cal meglátott elengedte a csaj kezét és felém jött. Én pedig rá sem bírtam nézni. 

-Kicsim ez nem az aminek látszik!-próbált magyarázkodni.

-Persze! Higgyem is el!-töröltem le a könnyeimet.

Cal nem szólt semmit sem csak megölelt és egy csókot nyomott az ajkaimra. Én hülye persze nem álltam ellen neki. 

-Nagyon szeretlek!-mondta Cal miután elváltak az ajkaink.

Én nem mondtam semmit sem csak a mellkasába fúrtam a fejem. Tudom hülye vagyok, hogy hiszek neki, de mégis ő a gyermekeim apja.

-Akivel jöttem az az egyik rajongónk! Ő fogta meg a kezem én pedig össze se kulcsoltam az ujjaimat az övével! Egyszer már elveszítettelek többször nem követem el azt a hibát!-nézett mélyen a szemembe.

-Szeretlek!-csókoltam meg.

Cal nem ellenkezett hanem egyből visszacsókolt. Komolyan olyan hülye vagyok, hogy azt hiszem megcsal. Pedig nem.

Boldog nyuszit mindenkinek!

Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu