17.

2.5K 67 2
                                    

Sziasztok! Hát lassan már meg lesz a 2000 megtekintés :) Nagyon örülök, hogy ennyi embernek tetszik a blog! Remélem ez a rész is el nyeri mindenki tetszését! :) Jó olvasást!

Reggel most én keltem fel előbb így most én is lehettem volna olyan szemét mint tegnap Cal. De inkább le mentem a konyhába és csináltam reggelit.  Jó lehet, hogy ez az én kedvenc reggelim, de most épp nutellás gofrit csináltam.  Nem sokára Cal jött le egy szál alsónadrágba. Ajkamba harapva néztem végig rajta. 

-Jó reggelt!-csókolt meg.

-Neked is!-mondtam miután elváltak az ajkaink.

-Mi a reggeli?-nézett le rám.

-Nutellás gofri.

Cal összecsapta a tenyereit és megnyalta a száját. Én csak elmosolyodtam a reakcióján. Megreggeliztünk és megcsináltuk a reggeli rutinunkat. Cal félmeztelenül állt a tükör előtt. Nekem ez már túl szexi volt. Nem bírtam már magammal ezért: -Olyan szexi vagy!-bújtam hozzá.

-És csak a tiéd!-fordult felém.

Egy mosollyal jutalmaztam ezt a kijelentését. Egyszerűen imádom.  

-Ugorj!-utasított.

Teljesítettem a kérését. A derekára kulcsoltam a lábaimat. Így mentünk el a szobájáig. Óvatosan letett az ágyára. Ő pedig fölém mászott és a nyakamat kezdte apró csókokkal behinteni. Amikor azt megunta levette a pólómat és a melleimet kezdte kényeztetni. Nagyon tudta a dolgát. Aztán amikor azokkal végzett délebbre haladt. Levette a bugyim és ujjazni kezdett. Először lassan, de látta rajtam, hogy én gyorsabban szeretném ezért gyorsabban pumpált. Mikor már nem sok kellett abba hagyta. Én ezt a tettét egy szúrós tekintettel jutalmaztam.

-Nem így fogsz el menni!-lehelte az ajkaimra a szavakat.

Levette magáról a nadrágját és az alsónadrágját. Be pozicionálta magát a bejáratomhoz és belém hatolt. Mindkettőnkből egy nagy nyögést váltott ki. A tekintetem a plafont célozta meg. (Ez nagyon értelmes mondat lett :D) 

-Néz rám!-zihálta Cal.

Tettem amit kér belenéztem a gyönyörű barna szemeibe. Ajkait neki nyomta az enyémeknek. Lökött rajtam egy nagyot ezért én bele nyögtem a csókunkba. 

-Cal!-nevét sikítva élveztem el.

-Elizabeth!-morogta a nevemet Cal és belém élvezett. 

Zihálva dőlt mellém. Hát igen így kell indítani a reggelt. 

-Mi lenne, ha ma lustálkodós napot tartanánk?-fordult felém Cal.

-Az remek lenne!-hajtottam a fejem a mellkasára.

Cal pedig egy puszit nyomott a fejem tetejére.


Sex...or forever love C.H. (Befejezett)Where stories live. Discover now