^^^ a few 5b spoilers?? for TEEN WOLF!! Please follow @dylanobrien0826 on ig (lmao my bae. The "0826" is Dylan's birthday awwwe 😫❤️❤️👌👌😍😍😍😍😘)
(& can u follow me on ig @barewithmevixen_ I follow back ! ! U won't ragret !)
OH ME GOSHHHHHHH SOY I WATCHED AMERICAN HORROR STORY: HOTEL WITH MY QUEEN LADY GAGA AND IT WAS AMAZING I CANT WAIT FOR THE NEXT EPISODE OMF
MY FAVORITE CHARACTER IS LADY GAGA OBVIOUSLY, LIZ TAYLOR OBVIOUSLY, AND THE FUCKING GUY MATT BOMER PLAYS IDK HIS NAME YET BUT I WANT TO EAT HIS BEAUTIFUL GORGEOUS FACE !!!! HE IS ONSHSVSJSBSKSNSBSNHJKKLLMDJSBAKABSKSNSK ! ! ! !
HIS FACE REMINDS ME OF BURNING IN HELL, BUT IN A GOOD WAY!!! OMF!!!!
HE IS A LITTLE SAINT
AND DONT GET ME STARTED ON THAT JAW-LINE OMF YOU CAN CUT YOURSELF WITH THAT STRUCTURE !!!!!!
THE 1ST EPISODE OF HOTEL WAS PHENOMINIALL OKK!?!! MY FAVORITE PART WAS THE SCENE BEFORE THE ORGY WITH THAT GORGEOUS FUCK MATT BOMER & LADY GAGA, AND MY OTHER MORE SO FAVE PARRT WAS WHERE THAT GUY GOT RAPED IN THE BOOTY/ANUS-HOLE BY THAT MONSTER WITH THE NEEDLE PENIS!!!!!!! I WAS CRINGING YET DYING!!!
I CAN ALREADY TELL THAT THIS SEASON IS GOING TO BE THE ULTIMATE SHIT OMF!! IN MY OPINION BETTER THAN FREAK SHOW WHERE EVERYONE JUST DIEDD!!!
AMERICAN HORROR STORY: HOTEL IS A DEFINITELY RECOMMEDATION!!!
BUT WARNING IT CONTAINS SOME PRETTY X-RATED SEX SCENES, ABUSE OF DRUGS, "LANGUAGE", ITS A HORROR/SCARY/GORY SHOW, ETC!!! ITS THE TYPE OF SHOW U DONT WATCH WITH OR AROUND YOUR PARENTS K!? WATCH IT SECRETLY!!! k?
LIZ TAYLOR IS QUEENNN AF .
WHERE TF IS EVAN PETERS THOUGHH?? HE'S NOT IN THE 1ST EPISODE 😭😭😭😭 !!!
I MISS JESSICA TOOOOO!!😭😭😭😭😭😭😭😭
CAN'T WAIT FOR THE NEXT EPISODEEEEEEEEEEEE!!!!!
~
Mmmk, omf, now on a more serious note, TEEN WOLF!!!!!!!
HOLY CROLLEY!!!!!!
THE 5b TRAILER MADE ME SHIT MY PANTS AND LIQUIFY THEM OFC TOO!!
lmao not really, almost, but I HONESTLY just cried.
SO DEUCALION IS BACK AND HIS EYES ARE DIFFERENT HOLY GHOST BALLS!!
THE MOTHERFUCKING DICK-COCKING ONI'S ARE BACK FUUUUCKKKK
but I don't think Void Stiles is coming back. They're probably just there to help? the kitsune side of Kira tbh.? So stop thinking Void Stiles is coming back. Fuckettes.
KABWHAHWNVSHSKEN
STILES YELLING AND ATTACKING SCOTT
SHIT I LOVE IT WHEN STILES AKA DYLAN O'MY BABY YELLLSSSSSSSS!!!!!!!
ITS SO FUCKING secksy
like fuck me ples n thanks you.
FUUUUUUCCCKKKKKKKKKKKKKKKKK THEN WHETHER LYDIA GETS OUT OF EICHEN OR NOT IS UP TO MY BABY STILES CUZ OF THE MOUNTAIN ASH!!!
MALIA!! UR MOMS COMING TO KILL U! PLES DNT WRRY BBY, SHAYS HERE TO PHUCK SUM PEOPLES UP!!!
i can phucks stiles up too ya know
ALSO MOTHERFUCKING MY ALL TIME FAVORITE CHRISH ARGENT IS BACK & ANOTHER ARGENT?? FUCK YEAA!!
IDK! I THINK ITS KATE!! I'D LIKE FOR KATE TO COME BACK!! YEAA!!
AND THAT BEAUTIFUL MOTHERCOCKER THEO AND HIS FUCKING PACK!!! FUCKKK TF U TRYING TO DO!?! HUH, THEO!?!
u secksy beast vv omf
AND HE WANTS TO BECOME A REALL WOLF!?!?!?!?!
me too. well, real vixen anyways so..
MASON HAS A KISSING (possibly more??? ayee??) WITH EITHER CORY OR BRETT, IM PRAYING ITS BRETT CUZZO I SHIP BRASON? MRETT?? BRASON????!!!??12!!?1 BUT THE GUY HE IS KISSING IS REEALLLYY PALE & BRETT HAS SOME COLOR TO HIM, SO I KNO ITS CORY. PERIOD. HONESTLY FOR 1 MILLISECOND I THOUGHT IT WAS LIAM FOR WHATVER REASON THEN I WAS LIKE NAWWWWW. AWWWEEE. 💔
AND OMG MARRISH MAY HAPPEN YAAASSSSSSS!!! I ACTUALLY SHIP IT CUZ PARRISH IS ples fuck me AND ITS QT!!!!! SO QT!!!! I LIKE IT!!!! POSSIBLY LOVE IT EVEN!!
ALSO SCILES IS BACK??1??11???1???1? EH. THEY MAY JUST NOT LIKE EACH OTHER.........for now.
MWAAHAHAHAHAHAHA !
ALSO I FEEL THE CONNECTION BETWEEN THEO AND MALIA, I DO. I FEEL THE CONNECTION, taste it, AND SEE THE CONNECTION BETWEEN THEM BUT IDK. I DNT SHIP IT OBVIOUSLY
#StaliaIsEndgame #LITERALLY
Anything y'all wanna talk about???
Teen Wolf??
American Horror Story period??
I MARLENE KING DIRECTOR & WRITER? OF ONE OF MY FAVE SHOWS PRETTY LITTLE LIARS IG ACCOUNT GETTING HACKED!?!?!?!?!?!?
we can talk about Matt BOMER or my baby Dylan's dickles idc.
bye