Skal vi følges?

344 19 2
                                    

{billede af hendes tøj}
Jeg lukkede computeren i, og så at klokken allerede var kvart over tre.
Som tiden dog flyver.
Jeg gik ud på badeværelset og stod bare og gloede lige ind i spejlet. En mellem høj pige kom til syne med bølget brunt hår, den der lidt kedelige leverpostejs farve men stadig lidt mørkere.

Jeg havde haft de samme frisures hele livet, enten løst, i hestehale, eller som en stram knold, Kedeligt.
Jeg råbte at jeg ville gå en tur, vejret var skønt her, så jeg behøvede ingen jakke eller store støvler.
Kvarteret lå uden for midtbyen, så jeg gik bare rundt mellem store parcel huse.
Folk var stadig ikke kommet hjem fra arbejde eller skole så her var mussestille, bing!

Jeg hev mobilen op af lommen, et smil bredte sig over mit ansigt det var Caroline og Emma.
De var lige kommet hjem fra træning, øv jeg ville ønske jeg havde været der, også selvom det var løbetrænings dag.
Vi skrev sammen mens jeg vandrede hjem, resten af aften skrev jeg med dem.

Med undtagelsen af aftensmaden, min mor havde købt ind til lasagne min absolutte livret, efter maden ville jeg skrive videre men kom i tanke om at det var midt om natten der og jeg ville nok vække dem, så istedet skrev jeg en besked til
Julia:

"Hej igen, tænkte på om vi kunne mødes, udenfor skolen på mandag, min første dag?"

Hun svarede ikke lige, så jeg besluttede at gå i bad når nu mit badeværelse havde et lækkert mini spabad.
Vandet fossede hurtigt op til kanten, jeg smed tøjet og hoppede op, det varme vand omfavnede min krop, det var skønt.

Min mobil vibrerede og jeg så at Julia havde svaret:

" Jo da, vi mødes bare der, følges med Harry så han er der også ;)"

Den aften sov jeg trygt omgivet af bløde puder, det skulle nok blive godt.



Er i New York, her er super fedt.
Håber i kunne lide det her kapitel, har skrevet lidt på flyet,
men ikke meget da der var alt for mange gode film. Bl.a Titanic😍😍
Nå men hvis i gider, har jeg en blog kaldet: http://fashionbykatrinej.blogspot.dk
Ville blive super glad hvis i ville tjekke den ud.

God ferie
~Katrine

Amy's New LifeWhere stories live. Discover now