Alt for fuld

178 7 0
                                    


{Se billedet ^}
Jeg rendte hele huset igennem for at finde hende, udenfor toilet døren støder jeg lige ind i Daniel.
Jeg stirrede på ham længe og glemte helt tid og sted.

Hans smukke øjne og hans krop, bare alting ved ham er så smukt.
"Hey Amy"

Siger han og smiler. Jeg smiler igen og der er ingen Tanja i nærheden. Endnu engang siger alkoholden stop og jeg mister fodfestnet.




"Whoo, du har vist fået for meget at drikke"
Daniel ser bekymret ud da jeg lander i hans arme.
"Jeg har kun fået et par drinks" Ååstår jeg, da jeg kommer på benene igen. Ikke særlig overbevisende.

"Er der noget i vejen?" spøger Daniel uroligt.
Så opdager jeg at tårene løber ned af mine kinder, jeg har ingen kontrol over min krop. Så uden jeg ved af det har fortalt hele episoden med Harry og Julia. Daniel og jeg sidder nu ned uden foran toilette. Han nikker forstående til min fortælling





"Det var virkelig noget lort at gøre"
Siger han, men han lyder ikke sur

"Jeg ved det" hulker jeg videre.
"Ikke græd Amy" han hiver mig ind i hans store stærke arme. vores hoveder er lige foran hindanden og jeg gør det igen kysser Daniel. han skubber mig hurtigt væk "Amy! WTF har du slet ikke fattet en skid, fuck hvor er du billig. jeg er sammen med Tanja" han rejser sig og går væk. Jeg er helt væk, jeg er virkelig en luder, og hvad gør en luder tænker jeg.

Ej de her kapitler er virkelig triste, men håber stadig i vil læse med. Hehe :)
~Katrine

Amy's New LifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang