(Se billedet<3)
Mandag morgen:
Tiden var fløjet afsted, ugen var gået. Da mit vækkeur ringede havde jeg mest af alt lyst til at kaste det ud af vinduet ned i poolen så det ville lide en druknedød.Men jeg blev jo nød til det, jeg fik slæbt mig selv ud på badeværelset fik klaret et hurtigt bad og lagde en naturlig makeup.
Men hvad skulle jeg dog have på det var jo den første dag??"Amy du har 20 minutter til bussen kommer skynd dig lidt!"
Shit 20 minutter er ikke langtid når jeg står her i en tøj krise, jeg valgte bare grå skinny jeans og en hvid T-shirt med New York Print, sorte støvler, og min absolutte ynglings læderjakke. Perfekt.
Bagefter pakkede jeg min røde skoletaske, med diverse blyanter, og hæfter.Og tilsidst sportstaske med mine ynglings Nike shorts,sports bh,neon pink t-shirt og mine løbesko.
For det var idag jeg skulle til prøve på cheerleader holdet.
Jeg fandt først ud af at jeg skulle aflægge prøve efter jeg havde tilmeldt mig. Arrhg.
Jeg skal bare klare den prøve."Amy bussen er her nu!"
No Way!
Jeg spurtede ned af trappen så hurtigt mine ben kunne bære mig.
"Husk morgenmaden!"Min far kastede en stort grønt æble til mig og 1,2,3 jeg var ude af døren.
Bussen lugtede af typiske teenager, sved fra alle dem der stadig ikke havde fattet at deo var nødvendigt.
Og en kunstig blomster duft af alle de overparfumeret piger, jeg satte mig ned bagerst.Og bed i det æble, der var blevet skudt mod mig af min far.
"Er den her plads optaget?"
Jeg så op fra mit koncentreret æble spiseri, jeg så lige ind i et par smukke blå øjne tilhørende en lyshåret dreng.
"jo... Øh jeg mener nej, nej den er ikke optaget"
Stammede jeg mig frem, hvad skete der lige for mig? Jeg var aldrig sådan.
Jeg rykkede hurtigt min taske ned fra sædet og hr. Blå øjne satte sig ned." Du må være hende den nye fra England?"
Jeg blev overrasket over han vidste det,
"Jo det er mig, jeg hedder Amy"
Jeg smilte et kæmpe smil til ham. Seriøst jeg havde lyst til at give mig selv en mental lussing, jeg måtte ligne en komplet idiot!
Heldigvis gengældte han smilet og vi begyndte at snakke.
Bus turen fløj derudaf og inden jeg vidste af det standsede bussen med et kæmpe ryk så vi alle fløj frem og tilbage.
Nu var kampen at komme levene ud, vi klarede det begge,"Nå fedt at møde dig, vi må ses en anden gang, vi har jo også nogle fag sammen så,Hej"
Daniel som han jo hed vinkede til mig og vi skiltes.Ja,Daniel sikke et skønt navn, det passede perfekt til ham, han havde fortalt at han spillede fodbold og svømmede på skolens hold. Og Gud hvor var han lækker.
Mens jeg stod der og dagdrømte kom en pige hen til mig.
"Wohuu jorden kalder Ammyyyyy?"Jeg blev rystet ud af dagdrømmen for foran mig stod Julia og til højre for hende Harry,
" Hej "
Fik jeg fremstammet, Julia gik hen og krammede mig, lidt sjovt for det var vores første møde.
Men jeg krammede bare igen, Harry gav jeg hånden og han smilte igen, jeg kunne alså godt forstille mig ham og Julia sammen."Nå men skal vi ikke vise dig rundt på skolen? Vi har lidt tid inden det ringer"
Julia puffede til Harry som nikkede ivrigt, også greb hun fat i min arm. Nu skulle jeg på rundt på den gigantiske skole.Harry og Julia gik og drillede hindande hele vejen ved at skubbe hindanden ind i andre, jeg gik bagved med store øjne for hold da op skolen var stor.
Håber i kunne lide kapitlet:)
Vil lige lige et Shout Out til min søde veninde Ammal, (Emum11289) Hun laver gode baggrunde, her til Wattpad. Så tjek hende lige ud!❤️
Tak til alle der læser med, og stemmer på historien,
~Katrine
YOU ARE READING
Amy's New Life
Teen FictionDenne bog handler om Amy, som flytter hele vejen fra England til Florida. Hun starter på en ny skole, får nye venner og bliver forelsket. Men livet er ikke altid en leg, og Amy må kæmpe med mobning og anoreksi.