{Se billedet}
Jeg slog brættet ned på toilette og satte mig og begravede hovedet i hænderne, hvad havde jeg dog rodet mig ud i.
Jg havde kysset min venindes crush, og jeg havde kysset mit eget crush. Men som havde en kæreste!Jeg var blevet voldtaget, af nogle idioter. Som jeg ikke engang så. Der går et gys, igennem mig hver gang jeg tænker på det. Alle deres hænder på min krop.....
Ville Julia og Daniel overhovedet tale med mig? Og kunne jeg havde blevet gravid...... Shit... Tænk hvis jeg var gravid, jeg vil ikke have et barn. Jeg er jo kun 15 år.
"AMY!" Jeg blev revet ud af mine tanker, jeg skyndte mig at gøre øjnene og gik.
Mor og far sad op bordet i køkkenet,og så sådan cirka alt andet end glade ud.
Det skulle sikkert blive vildt hyggeligt(føl lige ironien) Jeg klaskede røven i sædet, lad os nu bare få det her overstået.
"Vi er virkelig skuffet over der" Far så direkte på mig, "Du har jo altid været sådan en dygtig pige" sagde mor, de blev ved med det der "Vi er så skuffet" snak og plaprede løs i godt et 20 minutter."Du lover du aldrig gør det igen, ikke også Amy?" Det gav et set i mig, for jeg havde ærligtalt stået af efter de første 2 minutter.
"Jo, jo selvfølgelig" Nikkede jeg og prøvede at lyde meget overbevisende.
"Godt" Far klappede sine hænder sammen. Var det virkelig det? Ingen straf eller sådan noget??
Jeg tror godt far kunne se, at jeg undrede mig så han sagde."Vi skal ud og shoppe ting til babyen idag, og du skal med" Mor smilede stort, Boom! Der kom straffen. Seriøst jeg vil ligesom hellere skure wc'et, end at købe bleer til en skrige unge. Også med de tømmermænd... R.I.P Amy.
Men det kunne jeg jo ikke sådan lige sige til dem, de så jo så lykkelige ud over, at skulle have endnu en unge, kunne de ikke nøjes med mig længere?
"Det gider jeg alså ikke" Prøvede jeg, men far og mor var fast besluttede. De truede endda med at tage min mobil, alså min mobil er jo ligesom min eneste forbindelse med Emma og Caroline mine bedste veninder fra England så jeg tog med.
To kapitler på en dag, yay
~Katrine
YOU ARE READING
Amy's New Life
Teen FictionDenne bog handler om Amy, som flytter hele vejen fra England til Florida. Hun starter på en ny skole, får nye venner og bliver forelsket. Men livet er ikke altid en leg, og Amy må kæmpe med mobning og anoreksi.