Powiedz że kochasz pt.2 (11)

248 18 2
                                    

V
Miłość? Czym jest to uczucie które zmienia ludzi? Nie wiem. Nie jestem pewien czy kiedykolwiek czułem takie uczucie jakie czuje kiedy jestem przy nim. Nie wiem czym jest miłość. A jak pytam dostaje odpowiedź ze wtedy czujesz się jak po zrobieniu dwudziestu obrotów. Czujesz zawroty w głowie, jest ci niedobrze ale zarazem Jestses szczęśliwy. I właśnie tak się czułem kiedy widziałem jego. Tak jego. Przeraża mnie to. Czy to oznacza że jestem gejem? Ale dziewczyny też mi się podobały, ale nigdy w taki sam sposób w jaki podoba mi się on. Chcialem jego. Chciałem poczuć jego usta n a swoich, poczuć jego ciepło kiedy kładzie się obok mojego ciała. Chciałem dużo ale nie dostałem nic w zamian. Jedynie szybsze bycie serca kiedy fo widziałem. Braku oddechu kiedy przez przypadek dotykam mnie. Wszystkie takie zdarzenia doprowadziły mnie do istnego szaleństwa. Miałem ochotę walnąć głową kilka razy w ścianę i zapomnieć i tym chorym uczuciu. Przecież nie mogę dążyć romantyczną miłością przyjaciela. W cholerę niech to wszytko idzie. Niech wszyscy mnie zostawia w spokoju i pozwolą pouzalac się nad sobą bo w koncu pierwszy raz się zakochałem i jest to cholernie zle uczucie.

J-hope
Od dłuższego czasu zauważylem ze Tae mnie unika. Robi wszystko byleby nie przebywać ze mną. Ignoruje kiedy chce z nim porozmawiać. Robi wszystko po to by nie przebywać ze mną. A ja jak cholera się denerwuje. Co u strzelilo do tego jego alienkwego łba? Nie wiem ale cholernie chciałbym wiedzieć. Właśnie wchodziłem do pokoju który MÓJ kochany alien dzielił z Kookiem. Wiedziałem że Ciastka nie ma bo wyszedł gdzieś z Susan. Ostrożnie otworzyłem drzwi i zajrzałem do środka. Na łóżku siedział on. Lekko skulony słuchał muzyki. Podeszlem do niego i usiadłem obok. Ten wyciągnął słuchawki i spojrzał na mnie niepewnie.
- Hej?- bardziej zapytał niż powiedział oznajmujaco.
- Hej- odpowiedziałem przytulajac go. Chciałem poczuć jego ciepło. Zwyczajnie tego potrzebowalem. Tae spojrzał na mnie i uśmiechnął się niklo.
- A coś Ty taki chętny na czułości?- zasmial się uroczo szturchajac mnie w ramie.
- Bo ostatnio cały czas mnie unikasz. Jak tak możesz?- powiedziałem z udawanym wyrzutem.
- Bo... bo...- Tae zająkał się uroczo. Wyglądał jak mały kotek.
- Bo?
- BO CIE KOCHAM IDIOTO ALE MAM WRAZENIE ZE TY NIC DO MNIE NIE CZUJESZ!- wykrzyczal spoglądając na mnie. Ja jednak spojrzałem na niego i usmiechnalem się.
- I czego suszysz te swoje zęby.
- Bo widzisz Alienku ja też Cię kocha~♡
****
Hej hej i czołem. Kolejny rozdział jest za nami. Vhope Forever. Rozdział według mnie przeslodzony. Ale to taakie na uzupełnienie dziennej dawki cukru.
Dobra mniej gadania więcej działania.
Księżniczka Jin(a)

Powiedz że kochaszOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz