Summer with boys! |One Direction CZ| •FF•

1.1K 45 0
                                    

Ahooj! Rozhodla jsem se začít psát další FF a tentokrát s One Direction.
Snad to bude někdo číst a doufám, že to bude mít stejný úspěch jako Mine hero, Mine life :))
Omlouvám se za chyby ;) Doufám, že dneska stihnu vydat ještě alespoň 1 díl :))
-xx

Opravdu si přejete koupit tento zájezd?  zeptal se mě počítač když jsem objednávala zájezd na Maledivy na 2 týdny pro mě a mojí nejlepší kamarádku Abi.

***

„Máš zbaleno? Pozítří letíme." řekla jsem Abi když jsme seděly na gauči v našem malém ale útulném bytečku v centru Sydney.
„Nemám, ale jdu na to" řekla mi Abi a vstala z gauče a šla teď už se sluchátky v uších do jejího pokoje.
Málem bych zapomněla... Jmenuji se Timea. Timea Noell o'Brien ale používám jen Timea o'Brien. Bydlím v Sydney v malém bytečku s Abi - ale to už víte - odkud taky obě pocházíme. Mám okolo 163 cm.  Jsem štíhlé postavy, mám hnědé vlasy po záda a hnědé oči. Je mi 20 let a narozky mám 15. prosince což znamená za necelé 4 měsíce. Moji rodiče bydlí v Sydney v rodinném domku. Taťka je právník a proto není skoro doma. V podstatě chodí domů jen jíst a spát. No a mamka... ta pracuje jako chirurg. Taky mám mladšího bráchu, kterému je 13 a má telecí léta takže je občas na ránu.


Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat