|3.Část|

850 39 0
                                    

V minulém díle:

„Ok. Tak se snad ještě uvidíme. Babe." zašeptal mi do ucha a odešel

Došla jsem za Abi a společně jsme nastoupili do výtahu a nakonec jsme každá šli do svého pokoje

_____________________

*Ráno*

Probudilo mě klepání na dveře od mého pokoje. Moc jsem to neřešila a doufala, že ten někdo za chvíli odejde, ale klepání pokračovalo. Vstala jsem z postele a došla ke dveřím, které jsem prudce otevřela. K mému překvapení tam stála Abi připravená na pláž.

„Dobré rá-, fuj ty teda vypadáš" zděsila se mě Abi a zkřivila obličej.

„Tak ti teda děkuju" řekla jsem ji a ustoupila ode dveří aby mohla projít a následně je zase zavřela.

„Tak šup!" popohnala mě Abi, která už nedočkavě stála u dveří a poklepávala si nohou.

„Jo, vždyť už jdu" odpověděla jsem ji a loudavým krokem jsem došla k posteli na které ležel mobil. Mobil jsem dala do kapsy od kraťásků a mohli jsme vyrazit.

„No konečně" ulevila si Abi, která si asi myslela, že to nebylo slyšet.

„Já to slyšela!"

*U bazénu*

„Jdeme do vody?" zeptala se mě Abi. Jen jsem přikývla a vstala z lehátka. Sedla jsem si na kraj bazénu a pomalu se do vody ponořila. Opřela jsem se rukama o kraj bazénu, Abi se potopila a plavala někam dál.

„Copak tady tak sama?" zeptal se mě povědomý hlas ze včerejší noci. Vzhlédla jsem pohled nahoru a spatřila Harryho.

„Nejsem tu sama, někde tam plave Abi" ukázala jsem prsem k bazénu za mnou.

„Potřebuju si s tebou promluvit" začal a sedl si na mé lehátko naproti mně.

„Dobře. Jen vylezu" řekla jsem mu a vylezla z bazénu po schůdkách. Vzala jsem si ručník, osušila se a zase ho vrátila na místo. Sedla jsem si na druhé lehátko a koukla na Harryho.

„Tak, o čem si chtěl mluvit?" zeptala jsem se ho a koukala na něj.

„Včera jsme nezačali úplně nejlíp a tak bych byl rád kdybychom začali od znova" řekl mi jeho monolog a upřeně se na mě podíval.

„Jsem Timea" představila jsem se mu a napřáhla k němu ruku.

„Já jsem Harry" řekl překvapeně a potřásli jsme si rukou.

„Že ty jsi z One Direction?" zeptala jsem se ho opatrně.

„Jo jsem. Že nejsi fanynka?" zaúpěl

Já nejsem. Ale moje kamarádka má sestru a ta je do vás úplně zažraná. Má vás po celým pokoji a neposlouchá nikoho jiného. Je teď dost na prášky když zjistila, že poblíž města kde bydlí, budete mít koncert"

Na můj proslov si jen pískl a usmál se. Podívala jsem se za sebe a viděla jak se k nám blíží Abi.

Dyžtak jsme na pláži, tak tam přijďte a můžeme si něco zahrát" řekl Harry a vstal z lehátka. Kývla jsem a už jsem viděla jen jeho vzdalující se záda.

***

„Tak jsme tady" řekla jsem Harrymu který ke mně seděl zády. Otočil se a vstal.

„Fajn, tak vás můžu rovnou představit. Tohle je Liam, Louis, Niall, Ash, Luke, Calum, Mike a mě už znáš" představil nám kluky a ty nám mávli.

Chvilku jsme si jen tak povídali ale nakonec jsme skončili u hraní plážového volejbalu.

====================

Ahooj! Omlouvám se za chyby :)

Snad se líbí .. :)

-xx

Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat