|14. Část|

439 32 3
                                    

Ahooj všichni! Moc se omlouvám, že tak dlouho nevyšel díl ale snažila jsem si opravit známky ve škole.. No znáte to :)
Moc děkuju za 1.35K je to bláznivý číslo. Děkuju! ❤
Mám Vás ráda!!!
-xx

V minulém díle:

Ze začátku ten film kluky nudil ale pak se do toho zažrali jako nikdy. Během filmu Harry spořádal celý popcorn a vypil celou Coca - Colu.

„Nakonec jsme vybrali dobře né?" Zeptala jsem se kluků když jsme vylezli z kina.

„Dobře.. Musíme uznat kluci, že ten byl skvělej" Řekl Loui a založil si ruce na hrudi.

____________________

„Harry?! Harry?!" křičela jsem do zjevně prázdného baráku zbytečně.
Povzdychla jsem si a šla jsem do kuchyně kam jsem položila tašky s nákupem a šla jsem si odložit kabát a boty.
Nákup jsem vyklidila z tašek na místa kam patří a pak si v klidu sedla na gauč a snažila se najít nějaký dobrý film v televizi. Marně. Nic tam nedávají a když už tam něco běží tak to je seriál typu 'Jak se staví sen' a podobně.
Podívala jsem se na hodiny a k mému překvapení bylo 23:32. Pak jsem se podívala na mobil jestli mi náhodou nepřišla zprava od Harryho. Přece jenom je půl 12 a on není doma ani se mi neozval.
Píp píp píp píp nezvedal to. Zkusila jsem ještě zavolat Louimu jestli není s ním ale ten mi řekl, že hned po nahrávání nové písničky se všichni rozutekly takže nemá ani šajna kam Harry mohl jít.
Očividně Harryho moc netrápilo, že tady o něj někdo má strach a hovory nebral ani Louimu.

Miláčku! Jsem doma!" Probudil mě ožralý Harry. Sešla jsem schody z patra a šla do předsíně kde se Harry snažil dostat z bundy.
Zakroutila jsem nad tím hlavou a pomohla mu.

„Víš, že ... že hrozně moc miluju viď l-lásko?" řekl opile Harry a pohladil mě po tváří. Jen jsem kývla hlavou a chytla ho podpaží a táhla ho do ložnice kde jsem ho položila do postele. Sundala jsem z něj tričko a kalhoty a přikryla ho dekou. Ani jsem nestačila dojít do koupelny a už jsem slyšela jak Harry spí. Víte jak velký kámen ze srdce mi spadnul když vím, že je v pořádku doma? Obrovský. Tak obrovský, že to muselo způsobit zemětřesení ve světě.

°Ráno°
Probudila jsem se okolo deváté hodiny a vedle mě ještě oddechoval Harry. Chvilku jsem ho sledovala jak spí a pak jsem vstala z postele a šla do kuchyně udělat snídani.

Během dvou hodin vstal i Harry a nevypadal, že by měl dobré ráno. Právě naopak - krušné ráno.

Budeš chtít snídani nebo ne?" zeptala jsem se mé drahé polovičky, která seděla u jídelního stolu s podepřenou hlavou.

Snídani radši ne, ale spíš prášek na hlavu a vodu" vzala jsem teda skleničku nalila do ni neperlivou vodu a ze skříňky vzala prášek na bolest hlavy a dala to před Harryho na stůl.

„Dneska máme zase nahrávání pojedeš se mnou?" zeptal se mě Harry a oblékl si bundu.

„Jasně, pojedu. Musíš ale chvilinku počkat. Potřebuju se převlíknout" nečekala jsem na Harryho odpověď a rychlostí blesku běžela do druhého patra ke skříni a tam se převlékla. Celý svůj outfit jsem zkontrolovala v zrcadle a mohla jsem vyrazit za Harrym, který už čekal před barákem v nastartovaném autě.

Během cesty jsme si s Harrym povídali a já jsem si neodpustila otázku kde byl včera v noci. Odpověděl mi, že jeho kamarád slavil narozeniny na které mimochodem zapomněl takže pro něj neměl ani dárek, ale vynahradil mu to tím, že se sním ožral a koupil mu panáky.

„Čáu Timeo!" zahulákal na mě Loui přes sklo v nahrávacím studiu.

„Ahój!" zakřičela jsem nazpátek a zamávala. Pak mě pozdravili i ostatní kluci a nakonec přišla i Soph a Zoe takže jsme tady byli úplně všichni.

You and me got a whole lot of history We could be the greatest team that the world has ever seen You and me got a whole lot of history So don't let it go, we can make some more, we can live forever.

Kluci nahrávali History už asi 3 hodiny a pořád se jim nedařilo to dát do kupy, aby to dobře znělo.

„Holky nechcete zajít na kafe?" Zeptala se Zoe a podívala se na mě a na Soph.

„Jasně" kývla jsem na souhlas. Nemuselo by to být tak špatný víc Zoe poznat a dozvědět se o ní něco co nevím - a že je toho dost co o ní nevím. Soph taky kývla a tak jsme oznámili klukům, že jdeme na kafe a až budou mít hotovo tak ať zavolají.

„A ty něco studuješ?" zeptala jsem se Zoe a upila si z kafe.

„Nene, dodělala jsem školu a teď chodím do práce. A co ty? Nepřemýšlela si o vysoký?" Popravdě? Myslím, že by to nemusel být špatný zkusit to. No co, při nejhorším to nedopadne.

„O vysoký jsem přemýšlela, ale nevím jak bych to stíhala s prací a co by na to řekl Harry. Není to jednoduchý, ale chtěla bych to zkusit." klepala jsem nehty do hrníčku a přemýšlela jsem jaké by to asi bylo znova studovat.

„A co takhle tě hned zkusit přihlásit? Znám tady jednu prestižní školu, která by tě mohla bavit. Co na to říkáš?" začala Soph upřela na mě zrak.

„A jaká je to škola?" zeptala jsem se a doufala, že by mě ta škola mohla bavit.

„Jsou to práva" odpověděla mi a já poskočila radostí. Vždycky jsem chtěla studovat práva po taťkovi.

„Fakt? A kdy se můžu přihlásit?" zeptala jsem se natěšeně a s radostí v hlase.

„Klidně hned teď můžeme vyrazit"

***

„Páni, tak já jsem vážně přihlášená na vysokou? O tom jsem vždycky snila.." básnila jsem když jsme šli za klukama do studia a já už byla přihlášená na práva.

„Teď ještě musíš udělat přijímačky a máš to v kapse" povzbuzovala mě Soph a Zoe.

„Ale.. co na to řekne Harry a Lou a všichni." Začala jsem přemýšlet nad tím co na to řeknou ostatní.

„Teď nepřemýšlej nad tím co bude s tvou prací, ale radši se začni učit na ty přijímačky"

Přišly jsme před studio kde už čekali kluci. Rozloučili jsme se a vyjeli s Harrym domů.

„Harry, musím ti něco říct.." Začala jsem a viděla Harryho vystrašený obličej. „Neboj, nemusíš se bát" snažila jsem se ho uklidnit. Sedla jsem si naproti Harrymu a mnula jsem si prsty.

„Dneska jak jsme byli v kavárně tak jsme s holkama probírali vysoké školy.. no a já jsem vždycky toužila studovat vysokou a práva takže jsem se na tu školu přihlásila a za 2 měsíce dělám přijímačky." Snažila jsem se zním co nejvíce v klidu, ale popravdě jsem se bála Harryho reakce.

„Wow, páni... vždyť to je skvělý, že ses přihlásila. Neboj s Lou se to vyřeší a najde se někdo jiný. Hlavní je, že budeš studovat obor co bys chtěla" přišel ke mě a objal mě. Teď jsem si opravdu jistá, že chci studovat a je skvělý, že to Harry vzal takhle.

Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat