V minulém díle:
„Miluju tě" řekla jsem, když jsme leželi v posteli a koukali na film. Já jsem, ale film nesledovala místo toho jsem měla něco lepšího na práci a to sledovat Harryho.
Miluju tě" zopakoval má slova a dal mi pusu. Více jsem se zachumlala do deky a Harry mě uvěznil v jeho objetí.
______________________
„ Lásko nechceš si odpočinout a věnovat se chvilku mě? Poslední dobou neděláš nic jiného, než jen koukáš do papírů a učíš se"
„Jo já vím,ale za 3 dny mám přijímačky. Nemůžu se na to jen tak vybodnout" koukla jsem se na něj omluvně a opět zabořila hlavu do hromady papíru.*O 3 dny později*
„Takže, pravítka, psací potřeby, doklad o totožnosti a pozvánku na zkoušku. No snad mám všechno a to co nemám tak nepotřebuju" zavřela jsem tašku s potřebnými věcmi co potřebuji k přijímačkám. Právě je něco okolo 6 hodiny a my odjíždíme směrem k mé škole kde se zkoušky konají. Veze mě Harry, protože bych to sama asi neodřídila. Celou noc jsem nespala a jen jsem přemýšlela jak moc testy budou těžké a samozřejmě pracovali i nervy. Čím více jsme se blížili ke škole, tím větší jsem měla nervy.
„Tak lásko jsme tady." Harry zastavil na parkovišti přímo naproti škole.
„Jedem domů, já tam nejdu." zabořila jsem se více do sedačky a nehodlala odtamtud vylézt.
„Neházej flintu do žita. Teď vystoupíš z toho auta a půjdeš to tý školy a všem tam uvnitř ukážeš, že máš něco v sobě..přece si se neučila zbytečně. Tak good luck a miluju tě!"
Přišla jsem do třídy do které jsem byla zařazena a sedla si do úplně poslední lavice Vybalila jsem si potřebné věci a protože jsem byla hrozně nervozní tak jsem si vytáhla mobil a projížděla instagram. Po nějaké době přišla profesorka, která se nám představila a vysvětlila podmínky přijímaček.
„Můžete začít psát" řekla profesorka a podívala se na své hodinky, aby zkontrolovala čas v kolik jsme začali. Podívala jsem se na první stránku a polilo mě horko. Snažila jsem se dělat to jednoduché a potom postupovat ke složitějšímu. 60 minut uběhlo a já jsem odevzdávala matematiku a přišla na řadu angličtina. Tu jsem odevzdala asi 10 minut před koncem limitu. Sbalila jsem si věci a odešla.
„Tak jak?" zeptal se mě Harry hned co jsem otevřela dveře od auta. „Docela v pohodě. Tak snad to vyjde." Nasedla jsem do auta a společně jsme jeli na oběd a potom domů kde jsme si konečně po dlouhé době užívali jeden druhého a jedli zmrzlinu, popcorn a koukali na filmy.
======================
Hiiii! Hroozně moc se omlouvám, že dlouho nic nevyšlo, ale měla jsem přijímačky (jsem přijata!!!) a potom spoustu akcí ať už se školou a se spolužáky nebo jen tak s rodinou. Každopádně je tu další díl a doufám, že vás to neomrzelo když jsem tak dlouho nic nepřidala. Budu se snažit teď už přidávat pravidelně :)
Děkuju za podporu !! :) -Dii
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
FanfictionDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!