|5.Část|

649 41 0
                                    

V minulém díle:

„Takže .... Gratuluju naše nová stylistko!" vypískl Loui a běžel ke mně a objal mě. Pak se k nám přidali i ostatní a vzniklo z toho skupinové objetí.

__________________

Harry's POV

Páni! Tak holka je fakt talentovaná a proto jsme ji taky vzali že? Ale ještě musíme nahlásit Lou ať nikoho dalšího nehledá a pak Paulovi u kterýho úplně nevím jak bude reagovat. A vrhnu se na to hned teď. Vzal jsem telefon, který se válel na nočním stolku a vytočil číslo Lou. Hned to vzala a tak jsem na ni vyhrkl to, co jsem ji chtěl říct.

„Lou? Ahoj, novou stylistku nehledej! Už ji máme.." spustil jsem na Lou, která musela bejt asi slušně vykulená.

„Fakt? No já jsem stejně nikoho nenašla .. a jaká je? Vyzkoušeli jste ji alespoň? Víš jak to dopadlo minule..! " vyhrkla teď pro změnu Lou otázky na mě.

„Jmenuje se Timea a umí toho fakt hodně. Vyzkoušeli jsme si ji a shodli jsme se všichni na tom, že ji bereme." vysvětlil jsem situaci a čekal jaká se mi dostane odpověď.

„Super. Harry musím jít. Lux si kydá na hlavu jogurt. Pozdravuj a užívejte. Ahoj."

„Jááj. Pozdravuj Lux. Ahoj" típnul jsem hovor a rozhodl se zavolat ještě Paulovi. Vytočil jsem tedy jeho číslo a netrpělivě čekal.

„Harry? Děje se něco?" zeptal se mě bez pozdravu Paul.

„Nic se neděje ale potřebuju s tebou něco probrat a je to důležitý."

„Dobře. Okolo pátý budu v hotelu"

„Díky" zavěsil jsem a podíval se na hodiny, které mi ukazovali 10:06. Převlékl jsem se a vydal se na snídani.

Timea's POV

Takže si to všechno musím ujasnit. Právě jsem dostala práci jako stylistka pro nejpopulárnější boy band současnosti One Direction, kamarádím se s členy 1D a budu s nima jezdit na turné. No potěš koště!  

Ještě to musí schválit Paul se kterým mám zanedlouho schůzku ale kluci říkali, že mám obrovskou šanci jelikož se u mě tak trošku přimluvili.

Právě sedím společně s Abi na snídani a ona mi vypráví co všechno se dělo včera večer v klubu s klukama z 5SOS a já jí zase řekla, že mám konečně skoro práci.

„Dobré ráno" pozdravil nás Niall a přisedl si k nám přesněji vedle mě.

„Dobré" oplatila jsem mu a koukla se na něj a pak pohled přemístila na jeho talíř a vyvalila oči.

chceš jako říct, že tohle všechno sníš?" ukázala jsem prsem na talíř, který doslova a do písmene přetékal jídlem. „Jasně" vzal si vidličku a začal jíst. I když jsem toho měla o poznání míň tak to měl Niall snědené dřív než já.

***

„Dobrý den, já jsem Paul a ty musíš být Timea" podával mi ruku už zmiňovaný Paul.

„Ano, to jsem já" sedla jsem si na židli a nervózně si hrála s rukama. „Harry už se mi zmiňoval, že jsi velmi talentovaná a měla by si zájem o práci stylistky. No v podstatě kluci už tě přijali. Harry mi posílal obrázek účesu, který si vytvořila a velmi mě to uchvátilo. Cesta sem byla dlouhá a tak jsem měl hodně času na přemýšlení a dospěl jsem k názoru, že tě beru." Byla jsem fakt šťastná. V duchu jsem skákala radostí. 'Áááá!' zajásala jsem si v podvědomí. „Potřebuji ještě aby si podepsala smlouvu a pak už bude vše v pořádku" podal mi smlouvu, kterou jsem si pečlivě četla ale zastavila jsem se u kolonky výplata. Zaskočilo mě to číslo, které tam bylo vyčištěno. „Myslím, že tady máte o jednu nulu navíc" upozornila jsem a ukázala na částku. „Nene.. to je v pořádku" odvětil.

Asi si všiml mého překvapeného a nechápajícího výrazu a pronesl. „Víš až budeš s klukama 9 měsíců v kuse bude ti ta částka vyhovovat" usmál se. Jen jsem přikývla, vyplnila jsem pár údajů o sobě a smlouvu podepsala. „Kdy bude první koncert a vše okolo toho ti pošleme v smsce." zvedla jsem se ze židle a s Paulem si podala ruku a poděkovala. Vyšla jsem ze dveří a kluci ke mě hned přiběhli.

„Tak co?"  Vyhrkl Ni. „Bere mě!" vypískla jsem a všichni jsem tam začali skákat. Někteří kolemjdoucí na nás koukali trošku pohoršeně ale co...?

Abi's POV

Ze spaní mě vyrušil můj zvonící mobil. Nekoukala jsem na volajícího a hovor zvedla.

„Abi, hned přijeď ... Dereck měl autonehodu!"

================

Hááj gáájz! Tenhle díl je snad nejdelší co jsem kdy napsala :D Víte jako moc mě baví vám to ukončit v tom nejlepším? :D Moc by mě zajímaly vaše názory na tuhle story, tak když tak napište koment :))

Omlouvám se za chyby a nezapomeňte komentovat a hvězdičkovat! ;)

-xx  



Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat