Přečtěte si prosím ty moje kecy na konci! :D Děkuju :D
V minulém díle:
„Wau .. Děkuju moc. Tohle.. je něco úžasnýho. Nemám slov" padla jsem mu do náruče a pošeptala slabé „děkuju".
„Není za co" pošeptal mi zpět a dal mi pusu do vlasů. V tu chvíli jsem měla zvláštní pocit který neumím popsat.
Nakonec jsme šli společně za klukama kde jsme se najedli a šli všichni spát.'Good night'
__________________„Timi?! Za 10 minut sraz v předsíni" zakřičel na mě Liam když jsem běžela do schodů. Mám na to jen 10 minut. 10 minut na namalování, na vybrání oblečení a na vlasy ale ty jsem si nakonec jen rozčesala a nechala je rozpuštěné. Na ruku jsem si pro jistotu dala gumičku a zkontrolovala jsem si jestli mám všechno a mohli jsme vyrazit.
„Připravená?" Zeptal se mě Harry. Přikývla jsem a všichni jsme se rozešli k připravenému autu. Během cesty jsem se do debaty, kterou kluci vedli nezapojila. Jen jsem koukala z okna a přemýšlela, co všechno mám očekávat od nové práce. Pravda, že se trochu bojím protože jsem Lou nikdy neviděla a nevím jestli se jí budu líbit nebo spíš jestli se jí budou líbit mé účesy. Ale podle kluků je srandovní a má i dceru Lux, která s nimi občas jezdí na tour.
„Si nervózní?" drkl do mě Niall, který seděl vedle mě.
„Trošku. Nevím co mám čekat" otočila jsem pohled na Nialla.
„Nemáš se čeho bát. Lou je fajn a Lux taky. Budeme tam všichni s tebou. Ale pamatuj si, kdyby něco tak zamnou přijď jo?" Ni mi koukal přímo do očí a po dokončení věty se lehce usmál.
„Dobře. Díky"Po 15 minutové jízdě nám řidič oznámil, že už jsme na místě. Vystoupili jsme a hned se nás ujali bodyguardi kteří nás odvedli přímo do O2 arény kde mají kluci dneska koncert. Kluky bodyguardi odvedli na stage na zvukovou zkoušku a mě za Lou.
Vešla jsem do dveří a přede mnou stála vysoká blondýnka s krátkými vlasy a okolo ní se motala malá, roztomilá, blonďatá holčička.„Ahoj, ty musíš být Timea. Já jsem Lou a tohle je moje dcera Lux" ukázala na kouzelné devčátko na sedačce s barbínama.
„Ano to jsem já. Těší mě" Chvilku jsme si s Lou povídali než se přiřítili kluci. Každý si sedl na svou židli s jmenovkama a mohli jsme začít.
Lou si vzala na starost Harryho a Liama a já měla Nialla a Louiho.„Hotovo!" Oznámila jsem Lou která už dodělávala poslední nedostatky Liamově hlavě.
„Super! Já už mám taky hotovo" Spráskla ruce k sobě a opřela se o stolek za ní.
„Lou! Lou! Mrkej na ten účes!" Přiřítil se Niall a ukazoval na účes na jeho hlavě a skákal nadšením. Nad jeho reakcí jsem se musela zasmát.
„Wau, tak ty si fakt dobrá" Řekla když se dívala na účes, který jsem dělala poprvé.***
Po koncertě, který byl mimochodem úplně dokonalej jsme se přemístili do baru. Seděli jsme v boxu úplně vzadu aby si nás nějaká fanynka nevšimla.
V klubu to opravdu žilo a rozjel to i Liam. Ano Liam. Každý jsme v sobě měli dobrých 5 panáku a nějaký drink ale Liam toho měl o poznání víc.„Hej Timi?! Dáš - dáš si se mnou prosím p - panáka?" Zeptal se mě opilý Liam. Musím říct, že byl fakt srandovní. Zakroutila jsem hlavou na znamení, že si nedám. Podívala jsem se na kluky, kteří vedli vášnivou debatu o fotbale. I když se do toho všichni motali tak to byla i tak neuvěřitelná sranda.
Liam se nakonec válel po stole až usnul. S klukama jsme zaplatili, vzali jsme Liama a vykročili jsme domů. Harry a Niall drželi Liama a já a Loui jsme se drželi navzájem. Roztáhli jsme se přes celý chodník, řvali jsme a zpívali. Po cestě nás potkalo pár lidí a někteří se i ohlédli a myslím, že si museli říkat co to jde za ožralí blázny.
„Táák, co si zazpív -" Nedopověděl Loui svou větu jelikož se potkal s popelnicí. Okamžitě jsme všichni měli výbuch smíchu protože pohled na Louiho který byl po pás v popelnici byl k nezaplacení.
Když jsme se uklidnili pomohla jsem Louimu z popelnice na nohy, sundala jsem mu šlupku od banánu z hlavy a šli jsme dál.Po boji s klíčovou dírkou do které se nikdo nemohl trefit jsme dostali Liama do postele. Nemuseli jsme se namáhat s tím, že by dělal v noci problémy protože usnul anižby o tom on sám veděl.
„Co budeme dělat? Mě se totiž nechce jít spát" Zašeptal Niall a sedl si k Liamovi na postel.
„Asi mám nápad" Promluvil Harry až příliš nahlas. „Pššt!" Udělali jsme s Louim a Niallem a podívali se na Liama. I když s ním to ani nehlo. Ležel furt ve stejné poloze a neuvěřitelně chrápal. No to bude zas noc pomyslela jsem si.
Harry vzal ze stolku 3 barevné fixy a přešel k Liamovi. Všem nám hned došlo, že mu chce pomalovat obličej. Každý jsme se na něm vystřídali a něco mu tam nakreslili.
Poté jsme se potichu vypařili z jeho pokoje a šli každy spát k sobě.
Nenamáhala jsem se s hygienou nebo něčím podobným a šla rovnou do postele a během minuty jsem upadla do říše snů.===================
Hááj gájz! Chtěla jsem se vás zeptat jestli byste chtěli aby Liam a Soph spolu chodili. A jaký máte názor na story a popřípadě co mám zlepšit :)
Děkuju moc a omlouvám se za chyby. ;)
-xx
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
FanficDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!