V minulém díle:
„Wow, páni... vždyť to je skvělý, že ses přihlásila. Neboj s Lou se to vyřeší a najde se někdo jiný. Hlavní je, že budeš studovat obor co bys chtěla" přišel ke mě a objal mě. Teď jsem si opravdu jistá, že chci studovat a je skvělý, že to Harry vzal takhle.
_____________________________„Lou? Musím ti něco říct" právě jdu oznámit Lou, že končím s touhle prací a hlásím se na školu.
„Tak povídej" posadila se naproti mě na židli a usmála se.
„Takže..teď naprosto pochopím, že na mě budeš asi naštvaná protože na to máš samozřejmě právo. Přihlásila jsem se na vejšku.."„Počkej, ale to znamená, že..odcházíš."posmutněla Lou a sklopila pohled k zemi.
„Jo, přesně to to znamená" potvrdila jsem a hrála si s prsty na pravé ruce.
„Slib mi, že za mnou budeš chodit když budou koncerty" vzala mě Lou za ruku a koukla mi do očí.
„S tím počítej. Budeš mě tady mít na krku každý koncert" mrkla jsem na ni a povzbudivě se usmála.***
„Ahoj kluci!" pozdravila jsem kluky kdyz jsme s Harrym vešli do 1D vily.
„Ahoj!" pozdravili nás taky.Svlékla jsem si kabát a boty a šla jsem za klukama do obýváku. Jakmile jsem vešla tak jsem zjistila, že tam nejsou jen kluci, ale i Soph a Zoe.
Kluci se bavili spolu a my holky zase spolu.Asi po půl hodině přijel i Paul na kterého tady vlastně čekáme. Probrali jsme všechno ohledně mého odchodu a pak se probíralo turné kluků, které bude po celém světě.
„Timko?" drkla do mě Zoe ale pohled měla furt nasměrovaný na kluky.
„Zoe?" drkla jsem do ní taky ale já se na ní podívala.
„Nenápadně se vypaříme ok?" na to jsem jen kývla a sledovala Zoe jak pomalu - ale jistě - vstává z gauče. Byla jsem ji hned v patách, ale vypařili jsme se bravůrně to se musí nechat. I když mám pocit, že si nás někdo všimnout musel.„Co ta škola? Co ti na to řekl Harry?" vysypala ze sebe okamžitě otázky Zoe.
„Dopadlo to nad moje očekávání. Harry mě prý bude podporovat ve všem co mě bude bavit a s Lou se to taky bez problémů vyřešilo" odpověděla jsem ji na otázky, které mi položila a posadila se na kuchyňskou linku.
„Tak to je skvělý, že to tak dopadlo" usmála se Zoe a podívala se směrem ke dveřím. Automaticky jsem se tam podívala taky a ve dveřích stala Soph a držela v jedné ruce balónky a v druhé ruce bombičou s héliem a na tváři ji pohrával lehký úšklebek.„Tak co? Jdeme to vyzkoušet?" zeptala se nás Soph a zvedla ruce nad hlavu.
„Že váháš" odpověděla jsem ji. Seskočila jsem z kuchyňské linky a šla si to za Soph do obylýváku, kde seděli kluci.Po dlouhém vysvětlování jak vlastně helium správně použít se to rozjelo.
Jak víte - nebo jste si to domysleli- tak se to neobešlo ani bez alkoholu. Takže ne jen, že jsme všichni mluvili jak zfetovaný vačice ale ještě jsme byli pod vlivem alkoholu.
Asi po 3. hodině ranní jsme si usmysleli, že by jsme si mohli jít lehnout. Takže po dlouhém a hlavně namáhavém večeru jsem se konečně uložila do postele a usla v Harryho objetí..======================
Ahoj všichni! Moooc se omlouvám, že je tenhle díl krátký, ale jsme s našima na horách a není tady moc dobrá WiFi. Budu se snažit přidat ještě jednu část zítra :)
Mějte se kráásně
-xx
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
FanficDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!