|25.Část|

275 13 1
                                    

V minulém díle:
„Lásko, hodně štěstí" popřála jsem mu a dala mu pusu. „Děkuju, miluju tě" políbil mě taky a odešel za klukama, aby se připravili. Já šla společně s Lou s malou Lux do V.I.P. zóny a užívali si koncert kluků.
________________________

Ahoj! Vím, že vůbec nepřidávám díly, ale je to proto, že teď často cestuju tak nemám čas a přiznávám se..neměla jsem ani moc nápady jak pokračovat..tak snad to teď bude lepší i když díly nebudou vycházet pravidelně. :)

„Ahoj mami, jak se máte?" zeptala jsem se mamky s kterou jsem si volala přes FaceTime.„Zlatíčko, máme se dobře. Spíš mi řekni jak se máš ty? Nechceš přijet? Nebyla si tu dlouho.. jo a ptá se po tobě Lucas" sedla jsem si na sedačku a vyjeveně koukala na mamku a to, co právě teď vypustila z pusy. Lucas?! Co ten po mě zase chce? „Já se mám dobře. Mohla bych přijet, ale nevím kdy. Ještě si o tom promluvím s Harrym jo?" byla jsem zaražená a nechtěla jsem slibovat, že přijedu už pozítří tak jak by si to mamka představovala. „Dobře.."

Sedím v kuchyni a přemýšlím, co by po mě mohl Lucas chtít. Před tím než jsme s Aby odletěli na Maledivy tak mě Lucas obtěžoval. Důvod proč jsem se přestěhovala do Londýna byl taky on, ale to nikdo kromě mě a Abi neví. Pořád dolejzal a měl potřebu mě osahávat. Myslel si, že když s ním do postele vlezly všechny holky ze školy tak já nebudu vyjímkou a půjdu taky, ale to se spletl. A když jsem odjela tak se mi hrozně ulevilo a myslela jsem si, že od něj budu mít klid. Klid jsem měla, ale bohužel ne na dlouho.

„Lásko nad čím přemýšlíš?" přišel Harry zamnou do kuchyně a nalejval si pití. „Volala jsem si s mamkou a ptala se mě, jestli nechci přijet"začala jsem ťukat nehty do skleničky v které jsem měla obyčejnou čistou vodu. „A teď jako přemýšlíš jestli máš nebo nemáš jet?" zvedl jedno obočí a kouknul se na mě pohledem jako 'really?' „Noo" byla jsem stále zahleděná do skleničky. „Musíš jet! Je to tvoje rodina kterou si neviděla...dlouho" řekl s odmlkou a opřel se o linku naproti mě. „Fajn" konečně jsem se mu koukla do očí. Vážně jsem teď přemýšlela jestli mám jet za mou rodinou? Kriste, co se to se mnou děje?!

Šla jsem teda do obýváku kde ležel můj počítač a zarezervovala jsem si letenku do Sydney. Všechno potřebné jsem si vytiskla a šla do kuchyně za Harrym, který se očividně snaží vařit, ale vůbec mu to nejde. Sedla jsem si na barovou židli a sledovala ho jak se soustředí a vzteká. „Doprdele! Jak to děláš, že se ti to nikdy nepřipálí?" kouknul na mě zoufalým pohledem a ukázal mi pánvičku kde byla černá připálená palačinka. Začala jsem se nekontrolovaně smát až jsem musela odejít z místnosti.

„Rezervovala si si tu letenku?" zeptal se mě Harry a podíval se na mě. „Jojo..letím za týden" usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil. Odložil počítač, který měl dosud na klíně a přetočil se nade mě. Pomalu se přibližoval až spojil naše rty. Začal s nimi pohybovat a já začala spolupracovat. Bylo mi jasně, že se to zvrtne. Začal mi sundávat tričko a na chvilku se odtáhl. Přetáhl mi ho přes hlavu a sundal si i to svoje a znovu se mi přisál na rty.

Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat