|6.Část|

630 42 2
                                    

V minulém díle:



Abi's POV



Ze spaní mě vyrušil můj zvonící mobil. Nekoukala jsem na volajícího a hovor zvedla.



„Abi, hned přijeď ... Dereck měl autonehodu!"



__________________



Abi's POV



Pořád mi v hlavě zní ta věta. Dereck měl autonehodu!



„Abi?! Abi?! Jsi tam?" Volala na mě kamarádka. „Jedu za vámi" To je všechno co jsem v tu chvíli ze sebe dokázala dostat. Položila jsem hovor a přešla ke skříni. Začala jsem vytahovat oblečení a rovnou ho házela do kufru, který byl vedle skříně. Teď jsem se nezabývala jestli věci v něm budou zmuchlané, to byla ta nejmenší maličkost. S kufrem v kterém jsem měla všechny věci jsem vyšla z pokoje na chodbu kde se radovala Timea společně s klukama z 1D.



„Kam se balíš? Odjíždíme až za týden" přiběhla ke mě poněkud šťastná Timea. Chtěla jsem se ji zeptat co se stalo ale teď jsem na to neměla náladu. „Jo, já vím. Dereck měl nehodu.. Odjíždím" Zdělila jsem ji se slzami v očích a utřela si pár slz, které se kutálely po mé tváři.



„Pane bože. Je mi to líto... Až budeš něco vědět tak mi zavolej" Objala mě a já ji objetí opětovala. „Drž se" Zašeptala mi do ucha když jsme se loučili. Nepatrně jsem kývla a rozloučila se i s klukama. Sešla jsem dolů a zavolala si taxíka a ten mě odvezl na letiště.



***



„Dobrý den. Můžu se zeptat jak je na tom Dereck Wilson?" zeptala jsem se slušně sestřičky za pultem, která nevypadala už od pohledu příjemně. „Dobrý. A vy jste?" zdvihla pohled od počítače a podívala se na mě. „Přítelkyně" přešlápla jsem z nohy na nohu. „Je na sále. Patro 3 a sál číslo 12" rozeběhla jsem se ke schodům, které jsem vyběhla tak rychle jako snad nikdy v životě ne. Došla jsem k sálu číslo 12 a zahlédla jsem jak tam sedí Dereckovi rodiče a kamarádka Katie. Sedla jsem si k nim a čekala na doktora, který nám řekne více informací o Dereckově stavu.



Timea's POV



Když za mnou přišla Abi s tím, že měl Dereck nehodu bylo mi to líto a po celý zbytek dne jsem byla smutná ale ne tolik jako Abi jelikož já a Dereck jsme si už od začátku kdy nás Abi představila nepadli do oka. A proč? Protože jsem ho potkala na jedné párty v době kdy už chodil s Abi a motal se tam okolo jiné holky. Vysvětlil mi to tak, že to byl jen úlet když byl opilý a že už to nikdy neudělá. Věřím mu. Nechci vypadat jako nějaká mrcha to fakt ne, ale kdyby jste byli v mé situaci asi byste udělali to co já. Oba jsme se domluvily, že to Abi nebeme říkat protože vím, že by mi nevěřila, ale Dereck jí to nakonec řekl a všechno bylo v pohodě.



„Já se strašně nudím" stěžoval si Loui. „Já taky" přidal se k němu i Harry. „Možná mám nápad!" vykřikl Niall až jsem málem spadla ze židle na které sedím. „Niallere, všichni víme, že když ti máš nápad tak to má něco společnýho s jídlem!" Řekl Harry se zdviženým obočím. „Ee kámo ee.. Co kdybychom zlepšily Timce náladu jely do Six Flags Magic Mountain?" podíval se na nás tázavě Niall. „Jooo!" vykřikly jsme s Louim společně a začali skákat po pokoji.



„Tak na co půjdeme jako první?" Otočil se na nás Loui a sjel nás všechny pohledem. „Támhle na to!" ukázal Harry na horskou dráhu, která byla snad vyšší než Eiffelovka. Koukala jsem na to jako puk a v tu chvíli jsem musela vypadat fakt směšně. Těžce jsem polka a podívala se na kluky, kteří na mě koukali.



Jen jsem zakroutila hlavou ze strany na stranu. „Tam nevlezu nejsem blázen! Ani omylem, já se nechci pohřbít!" Odporovala jsem ale než jsem stihla zareagovat tak mě Niall držel za ruku a společně s klukama mě táhli na to pohřebiště, kterému se říká X2. No název mluví za vše. Mám takový pocit, že tohle nedopadne dobře pro toho kdo bude sedět předemnou a i vedle mě.

„Neboj se, jsem tu s tebou. A navíc se tě snažíme rozveselit a zatím se daří" Objal mě Niall a sedli jsme si do poslední řady. Přikývla jsem a pomalu jsme se začaly hýbat.
Proboha tohle nemůžem přežít! Já chci ven! Začala jsem 'lehce' panikařit. Vyjeli jsme nahoru kde jsme se zastavily. Podívala jsem se okolo sebe a málem jsem vyvrhla můj oběd. Chytila jsem Niallovu ruku a stiskla ji.

„Nikdy! Nikdy už s váma nejdu do zábavního parku!" Vystoupila jsem sice z první ale hororové jízdy a měla jsem chuť si jen sednout a bezpečně ze země sledovat kluky jak blázní.

==================
Hááj gájz! Tak jak se vám líbí Made in the A.M. ? ;)
Moc by mě zajímaly vaše nazory na story, tak prosím okomentujte.. Děkujiii! :)*
PS: Mrkněte na video v médiích :D
Omlouvám se za chyby.. :))
-xx


Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat