V minulém díle:
Asi po 3. hodině ranní jsme si usmysleli, že by jsme si mohli jít lehnout. Takže po dlouhém a hlavně namáhavém večeru jsem se konečně uložila do postele a usla v Harryho objetí..
____________________
„X se rovná 5" řekla jsem nejistě výsledek mé učitelce na doučování matematiky. Ano zní to divně, ale nedávno jsem zjistila, že k přijímačkám na vysokou školu bude bohužel i matematika. „Skvěle! Rovnice zvládáš a i věci, které budou v přijímačkách zvládáš tak v čem je problém?" sedla si naproti mě a srovnala si papíry.„Potřebovala jsem si všechno zopakovat, ale jsem si ještě taková nejistá ve výsledcích" čmárala jsem si na papír různé obrazce. „Všechny příklady, které jsi vypočítala tak byli správně. Nemáš se čeho bát." usmála se a aspoň trošku mě uklidnila.
Kluci museli asi před měsícem odjet do Číny kvůli několika koncertům. Vracejí se za dlouhé 3. měsíce a já jsem bez Harryho dalo by se říct nesvá. Vnímalo to i moje okolí a to mě taky trošku trápilo. „Zlato sypeš tam sůl" upozornila mě Soph. Zatřepala jsem hlavou a zaměřila svůj pohled na šálek čaje a sůl kterou jsem držela v ruce. „Jsi v pohodě?" Ujišťovala se Zoe a sedla si vedle mě na židli. „Jo já jen...už chci mít Harryho doma" zamumlala jsem a vylila můj osolený čaj do dřezu a opřela se o kuchyňskou linku. „Taky se nám stýská neboj. Ani se nenadějeme a budou všichni doma" povzbuzovala mě Zoe a objala mě. „Co zajít do kina? Aspoň trošku se odreagovat?" koukala se na nás tázavě Soph. „To beru!" vykřikla Zoe a já jen přikývla.
Crr Crr.. okamžitě jsem vytáhla mobil z mikiny a podívala se na displej. Harry ♥. Bez váhání jsem hovor přijala a odešla jsem do zahrady a sedla si na kraj bazénu a nohy ponořila do vody.
S Harrym jsem mluvila si 15 minut a pak se omluvil, že už musí běžet na zkoušku. Byla jsem štěstím bez sebe, že se Harry ozval. Nechtěla jsem mu volat protože bych určitě zavolala ve chvíli kdyby měl moc práce a nemohl by mluvit takže jsem radši počkala až zavolá sám. Samozřejmě jsem ho nezatěžovala tím, že jsem si místo cukru nasypala do čaje sůl kvůli tomu, že se mi stýská se už chci aby byl doma. Stejně by jsme s tím ani jeden nic neudělali.
„Tákže..máslo, vajíčka, cukr, mouka, sůl, mléko, prášek na pečení, vanilkový cukr" přeříkávala jsem si ingredience na muffiny. Smíchala jsem těsto a pak ho nalila do formiček a vrazila do trouby.
Uběhl zhruba měsíc od odjezdu kluků do Číny. S Harrym si voláme každý den, ale včera se mi zdál nervózní. Sedím v obývacím pokoji v křesle v ruce držím horkou čokoládu s marshmallowny a koukám na telenovelu, kterou stejně nevnímám. Crr Crr zvonek se rozlehl po celém Harryho domě. Zvonek? V tuhle dobu? Vstala jsem z křesla, hrníček odložila na stůl a šla ke vchodovým dveřím. V chodbě jsem si vzala do ruky baseballovou pálku, kterou mi tady Harry nechal se slovy pro případ nouze a tohle je případ nouze. Je 23:55 a někdo zvoní. Odemkla jsem dveře, otevřela je a líp jsem si chytla pálku. Už jsem se natahovala když mi došlo, že za dveřmi stojí on. Pálku jsem odhodila a skočila mu okolo krku a nohy spojila za jeho zády. „Co tady děláš?" zašeptala jsem. „To je první na co se zeptáš?" divil se zasmál se. „Promiň"políbila jsem ho.
„Lásko? Pojď nahoru mám pro tebe dvě překvapení" křičel Harry pravděpodobně z ložnice. Vstala jsem ze židle a vyšla schody nahoru. „Zavři oči a nastav ruce" nechtěně jsem zavřela oči a natáhla jsem ruce a čekala co mi tam přistane. Harry mi na ruce položil neidentifikovaný předmět. „Otevři" řekl. Pomalu jsem otevřela oči a na rukou jsem měla položenou červenou krabičku. Nejistě jsem se podívala na Harryho a ten jen kývnul ke krabičce na znamení, že to mám otevřít. Krabičku jsem otevřela a nestačila se divit.
======================
Tadááááááááá! Po dlouhé době nový díl! :) Chtěla bych vás poprosit aby jste mi napsali co bych měla vylepšit nebo tak něco.. abych se mohla zdokonalovat,dííky ;)
Omlouvám se za chyby
-xx
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
FanficDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!