|12.Část|

515 33 2
                                    

V minulém díle:
Díky tomuto bláznivému kroku, který udělal Harry mám ze všeho takové smíšené pocity a nevím, co momentálně k Harrymu cítím.
_____________________________

„Harry -" Odtáhla jsem se od Harryho a snažila se jsem se mu omluvit ale skočil mi do řeči.
„Ty nemůžeš co?" Odtáhl se taky ale nepřestával se mi koukat do očí.
„Promiň mi to. Potřebuju si to všechno srovnat." Řekla jsem tichým hláskem a odvrátila od něho pohled.
„Dobře. Až si to srovnáš tak dej vedět" S těmito slovy odešel a já tam zůstala nehybně sedět na pohovce a přemýšlela co se vlastně za poslední půl hodinu stalo.

***

„Timko, ty uděláš vlasy Harrymu a Louisovi a já tomu zbytku" Rozdala Lou úkoly ostatním a pak mě.
Harry si sedl do křesla a já se pustila do práce. Je to zvláštní protože od té doby uběhlo asi 3O hodin a my už tady okolo sebe chodíme dobrých 12 hodin a ještě jsme spolu neprohodili ani slovo.
„Líbí?" Zeptala jsem se ho když jsem si všimla, že na mě celou dobu kouká v zrcadle.
Je to skvělý jako vždycky" Odpověděl mi. 'Páni, congrats! Už jsme spolu prohodili dvě věty'
Zpěvák z One Direction Niall Horan (22) byl včera ve večerních hodinách viděn jak odchází z bytu Zoe Thompson (21) Tito dva v minulosti spolu byli spojováni ale zatím ani jeden nic nepotvrdil." Koukala jsem na noviny s vykulenýma očima a četla jsem si to pořád do kola. Říkala jsem si, že to nemůže být pravda, ale asi se pletu.
Po nějaké době civění na jedno a to samé místo jsem se konečně vzpamatovala a rozhodla se, že se v tom nebudu dále šťourat ale že si to nechám vysvětlit přímo od Nialla a né, že si nechám nakecat žvásty z novin.
„Nialle, můžeš na moment?" Vzal si ho Liam stranou a snažil se z něj něco vytáhnout.
Lidi, asi jste slyšeli o mě a Zoe. Chtěl bych vám to tady a teď všechno vysvětlit aby jste byli v obraze..." Začal nám vyprávět Niall o tom, jak se se Zoe poznali a kde se poznali a však to znáte. Pak ale přišla věta, která všechno rozhodla.
a Zoe jsme pár." Po vyslovení této věty se mi udělali mržitky před očima. Jak se to..co se to sakra stalo?! To snad není pravda! Před několika dny bych řekla, že mě ve vile dokonce nabaloval a já se do něho jako největší kráva na světě zamiluju a on si pak přijde, že si našel holku! Kdybych nebyla blbá a tolik by mi nezáleželo na Niallovi tak už jsem dávno s Harrym jenomže já musela přemýšlet nad tím, jak by bylo Niallovi kdyby se dozvěděl, že jsem si něco začala s Harrym .
Musím na vzduch" Kuňkla jsem a snažila se co nejrychleji dostat ven.
Vyšla jsem ven a sesunula se podél zdi na zem a hlavu složila do dlaní. Během minutky jsem slyšela, jak si vedle mě někdo sedá. Podívala jsem se kdo to je a byl to Harry s utrapeným výrazem na tváři.
Mlčky jsme tam tak seděli v objetí a čekali co se bude dít.
Najednou ale Harry vstal a natáhl ke mě ruku. Podívala jsem se na něho nechapavým pohledem a nepatrně zakroutila hlavou ze strany na stranu.
„Podej mi tvou ruku" Šeptl. Podala jsem mu svojí ruku a on mě vyhoupl na nohy a tim mi pomohl zvednout se z té studené země.
„Vím, že jsi na asi naštvaná, že jsem se neozval ale chci to napravit." Omluvil se mi a přitáhl si mě k sobě a začal se přibližovat do polibku. Mezi námi byla milimetrová mezírka kterou jsem nakonec spojila já. V ten moment se mi v břiše rozlétla miliarda motýlků. Mozek mi říkal ať se ihned odtáhnu ale srdce tomu bránilo a chtělo přesný opak. Tenhle okamžik jsem si užívala a bylo mi jedno jestli si nás někdo fotí a v noci budeme ve všech bulvárních časopisech a novinách. Zapomněla jsem na okolní svět a hlavně na Nialla a Zoe.
Ruce jsem spojila za Harryho krkem a tím nás polibek prohloubila.
Miluji , Timeo!"
„Miluji , Harry!" Zopakovala jsem tyhle slova a vychutnávala si Harryho objetí.
A upřímně? V tuhle chvíli je mi všechno doslova a do písmene ukradený.

=====================
Takže čááu! Konečně nový díl :)
Snad se Vám líbí.. Hvězdičkujte a komentujte :) omlouvám se za chyby ;)
-xx

Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat