|27.Část|

267 14 4
                                    

„Mamiiiii! Já už třetí nesním" zafňukala jsem když mi mamka dala na talíř už třetí maso. „Prosímtě to sníš! Zase zbyde jedno maso..šup!" kydla mi na talířek i kečup a hořčici.
Znáte to taky? Když už fakt nemůžete a stejně vám to vnutí, aby nezbyl jeden kousek něčeho? Já jo..
„No vidíš, že to šlo" usmála se mamka a vzala talířek.
Crrrrr zvonek.
„Jdu tam" vstala mamka ze židle a šla otevřít. Slyšela jsem jen tlumené hlasy a někdy i vůbec nic když se tady táta s bráchou baví fááákt nahlas. Nedivila bych se kdyby ten rozhovor slyšeli i sousedi. „Timeo?! Máš návštěvu!" Zakřičela mamka od dveří a šla na zpět na zahradu.
Došla jsem ke dveřím a nevěřila vlastním očím. „A-ahoj Lucasi" zakoktala jsem se a stále vyjeveně koukala. „Ahoj Timeo..rád tě vidím" vtáhl si mě do objetí. Chvíli jsme tam tak stáli a koukali na sebe jako kdyby jsme se neviděli milión let.
„Lucasi! Pojď dál!" Zakřičela mamka z kuchyně. Néé prosím jen to né. Protočila jsem očima a nechtěně odstoupila od dveří, aby mohl projít.
Šli jsme na zahradu a Lucas si sedl vedle mě. Ještě chybí, aby mu mamka nabídla maso..to by bylo už kompletní.
„Nedáš si s náma maso Lucasi?" zeptala se mamka a vstávala ze židle, že přinese maso z ledničky. „Kdybych mohl tak ano" usmál se na mamku a pak sjel pohledem na mě. „Ty vždycky"
Že on se sem dokáže vždycky takhle nasrat!

Po opýkání jsme šli všichni dovnitř protože už začínala být zima. „Mami chceš pomoct s nádobím?" přišla jsem do kuchyně a opřela se o linku. „Nene, běž za Lucasem. Dlouho jste se neviděli určitě si máte dost co říct" usmála se na mě a dál se věnovala nádobímu. Jen jsem mykla rameny a šla do svého pokoje kde na mě čeká Lucas. Otevřela jsem dveře a Lucas stál u stěny s fotografiemi ať už s rodinou, Harrym nebo s kamarády. Potichu jsem zavřela dveře a pak se o ně opřela a sledovala ho. Něco si pod fotkou mě a Harryho mumlal pod vousy, ale nechala jsem to být.
„Jak žiješ? V Londýně?" otočil se ke mě čelem a zastrčil si ruce do kapes. „Skvěle. Daleko líp než tady" odsekla jsem. Ať už odejde prosím!" Začal dělat malé krůčky směrem ke mě a mě to začalo znepokojovat. Když už byl asi metr odemě začal jsem dělat krůčky dozadu já. Celou dobu se mi díval na očí a na tváři měl zvláštní úšklebek. Moc dobře vím o co mu jde. Po pár krocích jsem narazila na dveře a Lucas toho  využil. Rychlým krokem se ke mě rozešel, přimáčl mě na dveře ještě víc a zamkl. „Sakra Lucasi nech toho. Jseš jak malej!" podívala jsem se mu do tváře z které se nedalo nic vyčíst. „Nevzpírej se nebo to bude ještě horší" zašeptal mi do ucha a chytl obě moje ruce a dal mi je nad hlavu. „Moc dobře víš, proč jsem přišel" řekl už o něco víc nahlas. „Spíš by mě zajímalo jak si se dozvěděl, že jsem přijela" na to, že jsem namáčklá na dveře a nad hlavou mi drží ruce můj labilní ex tak si celkem dovoluju. „To teď není důležitý" Cink! Přišla mi zpráva. Lucas sjel pohledem k mým kraťáskům kde jsem měla mobil. Ušklíbl se a pohledem se vrátil zpět k mým očím. Začal se přibližovat a já se začala opět bránit, ale nepomohlo mi to. Oproti Lucasovi jsem opravdu malá, slabá a nemám proti němu žádnou šanci. Spojil naše rty a mě se v tu chvíli objevili všechny vzpomínky, které jsem s nim měla. Kupodivu to byli jen ty hezké vzpomínky což nechápu. Vždyť ho nesnáším. Lucas položil jeho dlaň na mou tvář a tím si zajistil to, že se nebudu cukat. Odtrhla jsem se. „Lucasi vypadni" řekla jsem a koukala do země. „Proč?"to je to fakt takovej debil nebo to ze sebe jenom dělá?! „Prostě vypadni!" zakřičela jsem. „Oukej, v klidu..tak čau" chtěl mi dát pusu ale já mu vlepila facku a šla mu odemknout dveře od pokoje. Když odešel zase jsem se zamkla a rozeběhla se k posteli, kde jsem začala brečet. Sakra co jsem to udělala? Vždyť miluju Harryho doprdele! Už teď mám černý svědomí a to to Harry ještě neví. Budu mu to vůbec říkat nebo ne? Jsem zmatená jak lesní včela. Odepsala jsem na zprávu kterou mi psal Harry asi před 10 minutami a zalehla do postele. Nedalo mi to spát. Neustále jsem nad tím musela přemýšlet..


I'm baaaaack! KONEČNĚ další díl..já vím..trvalo mi to😄

Trošku zvrat, ale ten příběh něco takovýho už potřeboval 😄

Doufám, že se máte krásně a těm co dělali přijímačky a budou dělat tak přeju good luck vy to dáte!❤️😇

Mám vás rada!🔥❤️

Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat