V minulém díle:
„Dobrou noc" Popřála jsem mu a dala mu lehkou pusu na tvář. Cítila jsem jak se usmál.
„Dobrou" Popřál mi zpět a taky mi dal pusu na tvář a to způsobilo, že jsem se při pokusu o usnutí usmívala jako debil.
__________________
°Niall's POV°
„Mouka.Kde máme mouku?" Ptal jsem se sám sebe když jsem dělal paličky a nemohl jsem najít potřebné suroviny. Prohledal jsem snad celou kuchyň a pořád nic. Radím vám, nikdy fakt nikdy si nenechte udělat kuchyň o rozměrech obýváku protože pak něco najít je až nadlidský úkol.
„Jestli hledáš mouku tak je ve skříňce v druhé poličce" Poradil mi Liam s pobavením v hlase. Sedl si na barovou židli a sledoval jak bojuji s palačinkami.
„Co to má být?" Zvedl mojí palačinku z talíře a zvláštně na ni koukal.
„Palačinka. Co by to mělo být?" Otočil jsem další palačinku, která byla na pánvičce.
„Vždyť to vypadá jako něco co už měl někdo v puse." Položil to zpátky a trošku si uždibl. „No, ale špatný to není. Jen to divně vypadá"
„Proč by to mělo pěkně vypadat když to stejně hned sežereš" Podotkl jsem a dál jsem se věnoval těstu a pánvičce.
°Timea's POV°
„Timko vstávej!" Snažil se mě probudit Harry a spol. „Jsi do háje" Zamrmlala jsem a přetočila se na břicho a obličej zabořila do polštáře.
„Jsou 2 odpoledne" Řekl Harry a koukal na mě jako ostatní kluci. „Cože?!" Vystřelila jsem z postele jako nemířená střela a běžela do koupelny kde jsem se zamkla a rychle vlezla do sprchy abych se aspoň trošku probrala. A proč ta vyšiluju? Dneska kluky čeká důležitý rozhovor v TheEllenShow kde mimochodem máme být už ve 3 a kde budou mluvit o novém albu a o mě jakožto o nové stylistce One Direction a tím možná odbourají současné pomluvy které se šíří a nadávky na mou maličkost. Už jsem se objevila i v novinách The Sun kde se o mě psalo, že mám poměr s Niallem protože nás vyfotili jak jsme v obchoďáku a pak jedeme společně do vily. Vylezla jsem ze sprchy, namalovala se a běžela si vybrat oblečení. Myslím, že jsem pokořila svůj osobní rekord. Z postele jsem sebrala mobil a běžela za klukama, kteří čekali v autě.
„Ty kráso. Nikdy jsem neviděl holku, která by se za 10 minut zkulturnila tak dobře jako ty" Mrknul na mě Harry a podíval se na mobil.
„Mmm.. Díky" Nastoupila jsem do auta a sedla si vedle Louiho. Po cestě jsem si ještě stihla učesat vlasy a následně je i upravit.
„Začínáme za tři, dva jedna!" Ukázal nějaký pán za kamerou a pak se rozběhla show. Po celou dobu jsem stála v backstage(i) a sledovala kluky. Kluci si s otázkami poradili dobře i když někdy měli nutkání to říct ale neprozradili nic co by se mělo vědět jako například jaké písničky budou na albu a kolik lidí se podílelo na psaní textu.
„V trendech na twitteru je #Timeao'Brien1D kdo je to?" Zeptala se kluků Ellen a na pozadí se ukázal trend.
„Timea je naše nová stylistka" Odpověděl stručně Liam ale věděla jsem, že Ellen se nenechá takhle odbít a bude chtít více informací.
„A jak je to s Lou? Všude se píše, že dostala padáka tak jak je to?" Naléhala Ellen.
„Není to pravda. Lou padáka nedostala. Jen jsme si sehnali druhou stylistku protože to Lou na komplikovanějších koncertech nestíhala." Odpověděl tentokrát Hazza a usmál se do kamery.
„Dobře .. V týdeníku The Sun se psalo, že už zmiňovaná Timea má poměr s tebou Nialle. Je to pravda?" Podívala se na Nialla Ellen a poté i ostatní kluci a čekali co z něho vypadne. Popravdě? Bála jsem se toho i já protože jak je otázka okolo vztahů a je mířená na Nialla tak okamžitě zmatkuje.
„Není to pravda. Mezi mnou a Timeou je přátelství." Uff!
***
Po rozhovoru jsme si zajeli do Nando's pro jídlo a pak hurá do vily. Jídlo jsem položila na kuchyňskou linku a šla si odložit bundu a sundat si boty. Jen co jsem přišla mezi dveře kuchyň už okupovali kluci a hledali svoje jídlo, které byli naházeno v tašce.
Vzala jsem si svoje špagety z tašky a šla si pro vidličku a pití v pet - láhvi.
„Kluci, jdu nahoru. Dobrou noc" Popřála jsem jim a sebrala jsem si svých pět švestek a šla si lehnout k sobě a pustit si film.
Po filmu jsem šla uklidit nádobí do kuchyně a rovnou ho dala do myčky. Překvapilo mě, že tady ani v obýváku nikdo z kluků není. Vyběhla jsem schody a šla po chodbě až ke dveřím od mého pokoje. Slyšela jsem hlasy z Liamova pokoje. Přesněji to byli hlasy kluků a o něčem se bavily. Nechtěla jsem je poslouchat a tak jsem si šla vyčistit zuby a převléknout se do pyžama a nakonec spát.
=====================
Hááj gájz! Dnešní díl je o trošku kratší než předchozí ale snad se vám líbí i tak :)
Mooc by mě potěšili komentáře i kritiky abych věděla co mám zlepšit..
Komentujte, hvězdičkujte a omlouvám se za chyby ;)
-xx
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
FanfictionDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!