|24.Část|

288 15 5
                                    

V minulém díle:
„Miluji tě" pošeptal mi do ucha když jsme se objímali. „Miluji tě" zopakovala jsem jeho slova a zakoukala se mu do očí, které se mu štěstím a radosti celé rozzářili.
________________________
2 dny potom, co jsem zjistila, že mě přijali mi domů přišel dopis ze školy, kde byl papír, že jsem přijata a další informace, které se mi budou hodit.
Harry odjel za klukama do nahrávacího studia a mě zachvilku čeká rozhovor v rádiu. Asi se divíte, že zrovna já jdu na rozhovor když nejsem slavná osobnost. Taky mě to zaskočilo, ale tady v Anglii to chodí tak, že když začne obyčejná holka chodit s nějakou slavnou osobností tak se z obyčejné holky stává také osobnost. Najednou vás zná každý, mluví se o vás všude a na každým rohu vás fotí novináři.
Teď stojím před skříní a přemýšlím, co si na takový rozhovor obleču. Po dlouhém vybírání jsem nakonec zvolila tohle:

Sešla jsem schody do obýváku a na cestu si vzala jablko

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem schody do obýváku a na cestu si vzala jablko. Vyšla jsem z baráku a do mobilu si dala sluchátka a mohla vyrazit do rádia.
„Dobrý den" pozdravila jsem když jsem vešla do budovy. „Dobrý den, slečna Timea?" Zeptala se mě na první pohled milá paní na recepci. „Ano, to jsem já" usmála jsem se a přistoupila k pultu. „Tady mate vysačku, tu si dejte na krk, aby vás nevyhodili a rozhovor bude probíhat v 3. patře 2 dveře vpravo." řekla mi potřebné informace a podala mi vysačku. Tu sem si podle jejich pokynů nasadila na krk a šla k výtahu kde jsem namáčkla číslo 3. Ve výtahu bylo zrcadlo tak jsem se ještě upravila a vystoupila. Páni! Nestačila jsem se divit. Dlouhá, úzká chodba..všude dveře nad kterými jsou nápisy ON AIR. Některé svítí a některé zase ne. Zaťukala jsem na 2 dveře a vešla. „Dobrý den" pozdravila jsem znovu a zavřela za sebou dveře. „Dobrý den..vy budete Timea že?" „Přesně tak" usmála jsem se a podala mu ruku. „Těší mě. Já jsem Zach a tohle jsou páni zvukaři" ukázal na chlapi kteří mi zamávali a pak se dál věnovali svojí práci. „Tak tady si odlož a pak přijď támhle za to sklo za mnou" ukázal na místo kam myslel. Jen jsem kývla a odložila si kabelku, kterou sebou mám. Vytáhla jsem si z ní telefon a dala ji na zem.

Chvilku před samotným rozhovorem jsme si se Zachem povídali a pak přišlo živě vysílání. Měla jsem nervy, že řeknu něco špatně a všichni mě budou nenávidět. Znáte ty obavy.

•O 3 dny později•
Rozhovor nakonec dopadl nad moje očekávání skvěle. „Timi, neviděla si tady někde takové bíle tričko? Bylo Niallovo a on ho nutně potřebuje na koncert a samozřejmě ho nemůže najít" přiběhla zadýchaná Lou a na tváři měla zoufalý ale zároveň celkem pobavený úsměv. „Neviděla, ale pomůžu ti ho najít" zamkla jsem mobil na kterém jsem dosud byla a běžela za Lou. Všude v maskérně byl nehorázný zmatek a to jen kvůli Niallovému tričku, které určitě někam dal a nepamatuje si kam.

Prohledali jsme snad úplně všechno, ale tričko nikde. „Nialle, mám pro tebe špatnou zprávu. Tričko jsme nenašli takže si vem jiný" řekla jsem mu na rovinu. Niallovi stuhl úsměv na tváři. „Ale to je moje oblíbeny tričko" začal fňukat. Hodila jsem po něm některé z jeho trik a řekla ať si ho oblékne.
Pak mě napadlo, že jsme nebyli jen v jedné místnosti v téhle aréně a to je prádelna. Seběhla jsem schody a otevrěla dveře s nápisem Prádelna. Otevřela jsem pračku a co tam nebylo..Niallovo tričko..naprosto špinavý a smradlavý. Nápad na to ho navonit nebo ho rychle namočit v umyvadle a vzít ho mýdlem jsem zavrhla hned, co jsem to tričko vyndala z pračky. Rychle jsem ho hodila zpátky a rovnou tu pračku zapnula.
„Niallere!? Tričko máš v pračce!" zakřičela jsem na něj a šla k Harrymu. Niall si tam něco mumlal, ale nechala jsem to být.
„Lásko, hodně štěstí" popřála jsem mu a dala mu pusu. „Děkuju, miluju tě" políbil mě taky a odešel za klukama, aby se připravili. Já šla společně s Lou s malou Lux do V.I.P. zóny a užívali si koncert kluků.
========================
Ahoj všichni! Přináším další díl ve kterém se začíná konečně něco dít😊
Jinak začínám psát novou story •Now or Never• s Cameronem Dallasem tak se můžete mrknout😄
Napište mi PROSÍM váš názor na story do komentářů..děkuju🙏🏻
Komentujte📝 , hvezdičkujte⭐️
Děkuju moc💖

Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat