V minulém díle:
„Nikdy! Nikdy už s váma nejdu do zábavního parku!" Vystoupila jsem sice z první ale hororové jízdy a měla jsem chuť si jen sednout a bezpečně ze země sledovat kluky jak blázní.
____________________________
*Po týdnu*
V Sydney jsem už asi 5 dní a mezitím jsem stihla mooc věcí. Musela jsem jet k našim a objasnit věci, které staly za poslední týden.
Oni mi zase řekli novinku, která mě zazdila. Brácha dostal stipendium na prestižní školu do Melbrounu. Nebyla jsem schopná slova protože tohle bych do bráchy nikdy neřekla. Pravda, že se neučí špatně ale stejně...nečekala jsem to..
Dereckův stav se o něco zlepšil ale pořád leží v nemocnici na pozorování. Se všema jsem se rozloučila i když u našich bylo slzavé údolí a vyrazila na letiště.
„Dobrý den. Mám tady rezervovanou letenku do Londýna" přišla jsem k přepážce a zeptala se paní, která tam seděla.
„Dobrý den. Na jaké jméno?" zvedla pohled od počítače a mile se usmála.
„Timea o'Brien" kývla a začala něco ťukat do klávesnice od počítače. Dala mi letenku a popřála mi klidný let. Šla jsem si odbavit kufry a projít kontroly bez kterých se do druhé části letiště prostě nedostanete.
Sedla jsem si na volné místo do letištní haly a čekala až řeknou číslo mého letu. V ruce mi zavibroval mobil ohlašující novou zprávu.
Čáu Timi, tak kdy dorazíš? :) Niall xx
Ahooj, měla bych okolo 10 hodiny večer ;) xx
Ok. Budu na letišti. Páá :* :D Niall xx
Ok. Pá pá :** :'D xx
Odeslala jsem zprávu a podívala se kolik je hodin. Bylo 13:02. Mysím, že v 13:15 by už měli pouštět do letadla. Podívala jsem se na gate 3 a už se tam tvořila fronta. Vstala jsem z nepohodlné židle a šla se taky postavit do fronty.
Zanedlouho už jsem seděla v letadle a čekala než se vzneseme do vzduchu.
Během letu jsem dělala snad všechno co se dalo takže skoro nic. Skoro celý let jsem prospala.
Po hladkém přistání jsem si vzala kufry a vešla do haly kde by měl čekat blonďáček. Našla jsem ho díky novinářům, kteří se okolo něho se sesypali. Když si mě všiml rozevřel náruč do které jsem vpadla. Foťáky okolo nás začali zběsile blikat a já tušila, jaké pomluvy zase vzniknou, ale konec konců co jim je do toho?
„Tak připravená na život plný pomluv, paparazzi, večírků a hlavně nás?" podíval se na mě Niall když už jsme seděli v jeho černém RR.
„Jasně že ano. Nemůžu se dočkat" mrkla jsem na něj a usmála se.
„Pořád ještě můžeš utíct" ukázal na letištní halu a podíval se na mě.
„To bych ti neudělala" zasmála jsem se, lehce jsem ho bouchla do ramena a auto se dalo do pohybu.
Po cestě jsme si s Niallem měli pořád co říct. Natáhla jsem ruku k rádiu a spustila ho. No a protože hrálo potichu tak jsem otočila kolečkem doprava a to přidalo volume. Zrovna hrála písnička od kluků Drag Me Down a tak jsem neváhala a začala zpívat.
„I've got fire for a heart, I'm not scared of the dark You've never seen it look so easy I've got a river for a soul And baby you're a boat Baby, you're my only reason
If I didn't have you there would be nothing left The shell of a man who could never be his best If I didn't have you, I'd never see the sun You taught me how to be someone, yeah" Zpívala jsem, byl tam i pokus o tanec a strašně se u toho smála. Podívala jsem se na Niall, který jen přivíral oči.
„Ooou, zpíváš fakt hrozně" podíval se na mě když písnička skončila.
„No dovol" udělala jsem uraženou ale moc mi to nešlo. Cesta uběhla rychle, ani jsem se nestihla zorientovat a už jsme stály před obřím barákem. Vystoupila jsem z auta a pořád jsem koukala na ten barák v kterém budu po celou dobu co budu pracovat u kluků bydlet.
„Jdeš?" Zeptal se Niall z pobavením v hlase.
„Jasně" Rozešla jsem se a zastavila se až u dveří, které se z ničeho nic otevřeli a vypadli z nich 3 blázni.
„Takže .. tvůj pokoj. Zařizovali jsme ti ho tak jak jsme si mysleli co se ti líbí a co se k tobě hodí" položil Ni kufr na koberec mého pokoje. Byla jsem z něho fakt vedle. Bylo ti něco nepopsatelnýho.
„Wau .. Děkuju moc. Tohle.. je něco úžasnýho. Nemám slov" padla jsem mu do náruče a pošeptala slabé „děkuju".
„Není za co" pošeptal mi zpět a dal mi pusu do vlasů. V tu chvíli jsem měla zvláštní pocit který neumím popsat.
Nakonec jsme šli společně za klukama kde jsme se najedli a šli všichni spát.
'Good night'
=======================
Hááj gájz!! Snad se Vám nový díl líbí ;)
Omlouvám se za chyby a můžete se těšit na nový díl, který výjde v úterý :))
-xx
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
Fiksi PenggemarDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!