|23.Část|

280 15 3
                                    

V minulém díle:
„Prosím..zkus mi důvěřovat" zaprosil a kouknul na mě tema svýma očkama. „Pokusím se, ale jak říkám nebude to tak rychle" ustála jsem se a pohladila Harryho po tváři.
_______________________
„Zlato? Máš tady struhadlo?" Ptala jsem se Harryho, který seděl na barové židli a sledoval jak vařím. „Myslím, že by mělo být v támhletý skříňce" ukázal na skříň kterou myslel. Koukla jsem na jakou skříň teda ukazuje a pak jsem si to k ni zamířila. A hele! Je tady!
Poté co jsem dovařila jsme se s Harrym najedli a já se rozhodla, že se podívám na stránky školy kvůli výsledkům přijímacího řízení.
Zapla jsem počítač a najela jsem na internet a zadala internetovou adresu školy. Našla jsem odkaz na výsledky a čekala až se stránka načte.
Dobře, kdyby to nedopadlo nic se neděje život jde dál a zase budu pracovat jako stylistika u kluků. Alespoň bych byla víc s Harrym. Podívala jsem se na papírek, který mi ve škole dali. Je tam napsané číslo, pod kterým najdu jak jsem dopadla. Fajn, moje číslo je 109..snad mi přinese štěstí, jelikož je tam číslo 9 ➡️ moje oblíbené číslo.

62..13..115..2..57..90..38.. Pročítala jsem si pomalu a pozorně všech 30 čísel a pomalu jsem ztrácela naději když jsem se blížila ke konci 55..109..45 yes! yes! yes! 109!!! Jsem přijata! Ještě jsem si několikrát číslo zkontrolovala a pak jsem začala křičet s běhat po baráku.

„Zlato, uklidni se..co se děje?" Koukal na mě Harry jako kdybych spadla z Marsu. Výskala jsem a dupala a nebyla schopná jakéhokoli slova.
„Já-já jsem přijata!" Vypískla jsem a čekala na Harryho reakci. „Gratuluju!" Vyskočil z gauče a pořádně mě objal. Kdyby mohl tak zmeškal i rukama jakou měl radost za mě. „Miluji tě" pošeptal mi do ucha když jsme se objímali. „Miluji tě" zopakovala jsem jeho slova a zakoukala se mu do očí, které se mu štěstím a radosti celé rozzářili.
========================
Ahoj všichni! Hrozně moc se omlouvám, že opět nebyl tak dlouho díl, ale zkrátka nebyl čas..tohle je první noc co budu spát doma jinak jsem pořad někde byla.. Takže jsem si teďka našla chvilku a napsala alespoň něco😊
Strašně moc bych Vám chtěla poděkovat za 4,77 K přečtení a 436 votes⭐️
Je neuvěřitelný jak rychle to číslo roste
Jste skvělý..moc Vám děkuju💖
Užívejte léto a prázdniny! 🌴☀️

Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat