V minulém díle:
Nejistě jsem se podívala na Harryho a ten jen kývnul ke krabičce na znamení, že to mám otevřít. Krabičku jsem otevřela a nestačila se divit.
________________________
„Panebože Harry, ten je ... krásný. Děkuji" v krabičce byl stříbrný řetízek se srdíčkem a v něm bylo vyryto Harry. „Zapneš mi ho?" zeptala jsem se Harryho. Otočila jsem se zády a během chvilky jsem měla na krku připnutý krásný řetízek. „Miluji tě" objala jsem ho. „Já tebe" přitiskl si mě více ke svému tělu a políbil mě do vlasů. Po chvilce si mě odtáhl od těla, posadil mě na postel a začal vytahovat kufr a házet do něho moje oblečení. „Harry? Co to děláš?" zeptala jsem se ho nechápavě a pořád na něho koukala. „Co bys řekla? Beru si tě sebou." na chvilku se na mě podíval a pak se zase věnoval házení mého oblečení do kufru. „Počkej počkej..jako na turné?" byla jsem trošku mimo. „Přesně tak."
„Ahoj kluci" pozdravila jsem všechny z One Direction. „Ahooj" oplatili mi pozdrav. „Můžeme nebo ještě někdo chybí?" zeptal se Loui a opřel se o svůj kufr. „Ještě Soph, ale ta si šla koupit kafe"
***
„Ty-ty máš nakouslej hamburger!" řekl Liam mezi záchvatem smíchu Louimu. Jen aby jste byli v obraze. Už je po koncertě a jelikož jsme měli hlad tak jsme zašli do fastfoodu pro něco k jídlu a odnesli jsme si to do hotelového pokoje. Loui si koupil hamburger, ale když ho rozdělal z krabičky tak na něho čekalo nemilé překvapení.
„Lásko jdu se osprchovat" oznámila jsem Harrymu a vzala si ručník. „Nechceš společnost?" zeptal se Harry a podíval se na mě tím jeho pohledem. Úchylák .. „Jestli chceš.." vlezla jsem do koupelny a nechala otevřené dveře. Přesně jsem věděla, že Harry si společnou sprchu nenechá ujít. Vkročila jsem do sprchy a pustila na sebe nejdříve studenou a pak teplou vodu. Najednou se kolem mých boku obtočili dvě silné paže. Trošku jsem sebou cukla protože jsem k němu byla otočená zády. „Říkala si, že když budu chtít, můžu se přidat. Tak jsem tady." zašeptal mi do ucha otočil si mě k sobě čelem a já se trošku začervenala. Celého jsem ho sjela pohledem a pááni neměl se za co stydět!!
„Jsi překrásná" hlesl a zkousl mi spodní ret. „Nápodobně" vydechla jsem a ruce si položila na jeho ramena a jeho ruce bloudili po mém těle. Tohle bude asi dlouhá sprcha!
°Ráno°
Probudila jsem se a cítila jsem na sobě něčí pohled. Pomalu jsem otevřela oči a uviděla Harryho jak se usmívá a sleduje mě. „Jak dlouho na mě takhle koukáš?" protáhla jsem se a podívala se na něj. „Řekněme, že tak..20 minut?" zahleděl se někam za mě. Zakroutila jsem hlavou a vstala z postele s úmyslem jít se obléknout, ale zabránila mi v tom Harryho ruka, která mě chytila za zápěstí. „Nikam nechoď prosííím" zakňučel a udělal smutný obličej. „Musím. Mám hlad." řekla jsem s vážným obličejem a snažila se abych se nezačala smát i když mi cukali koutky. Zatímco Harry dostal výbuch smíchu. „Ty seš opravdu jak Niall" válel se Harry po posteli v záchvatu smíchu, ale po chvilce jsem to nevydržela a taky se začala smát.
Sešli jsme s Harrym do hotelové jídelny a tam našli všechny ostatní kteří už snídali. Nabrali jsme si jídlo a sedli si k nim. „V kolik je dneska koncert?" zeptal se Harry a podíval se na Liama protože ten jediný má o tomhle všem jako jediný přehled. „Začíná v osm, ale Paul nás tam chce už od rána aby s námi mohl něco probrat"
Po snídani jsme se připravili a jeli jsme do arény kde už čekal Paul, Lou, Lux a kluci z kapely. Kluci šli za Paulem a já se Soph jsme šli s Lou a Lux.
Koncert byl vyprodaný a bylo to nepopsatelný. Čekala jsem, že fanynky mě budou nenávidět za to, že jsem jim ukradla jejich idola, ale právě naopak. Dokonce za mnou chodili a chtěli fotku a někdo i podpis. Začíná mě to všechno překvapovat. Můj twitter a instagram už nejsou zaplaveny nenávistnými zprávami, ale naopak tam píšou, že nám to moc přejí. A média? To je o trošku větší problém. Jak všichni víme tak média řeší jak vypadáte, co máte za účes, co nosíte za oblečení, jak jste namalovaný a dalších milión nepotřebných věcí okolo. Samozřejmě ani já nemůžu být výjimkou, ale už jsem se naučila to nevnímat a Harry taky.
=====================
Ahoooj! Další díl, snad se líbí a omlouvám se za chyby. Chtěla bych vás poprosit aby jste mi napsali názor na story a co vylepšit.. :) Děkuju!
Hrozně bych chtěla poděkovat za 1.9K přečtení a za 212 votes! Děkuju moc, jste úžasný!
-xx
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
FanfictionDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!