|4.Část|

713 37 0
                                    

V minulém díle:

"Tak Jsme tady" řekla jsem Harrymu, který ke mně seděl zády. Otočil se a vstal.

"Fajn, Tak vás mužů rovnou představit. Tohle je Liam, Louis, Niall, Ash, Luke, Calum, Mike mě už znáš "představil nám kluky ty nám mávli.

Chvilku jsme si jen tak povídali ale nakonec jsme skončili u hraní plážového volejbalu.

_______________

Abi je někde s klukama z 5SOS a já sedím na večeři s klukama z 1D. No řekněme si .. kdo by si tohle nepřál?

„Jakou máš střední Timi?" (Budu používat tuhle přezdívku pro Timeu) zeptal se mě Liam když jsme seděli v hotelové jídelně na večeři.

„Jsem vyučená stylistka" odpověděla jsem mu a dala si do pusy další sousto zeleniny.

„Fakt?" vytřeštil Niall oči a málem vyplivl sousto, které měl v puse.

„Jo, proč se tak divíš?" nahodila jsem nechápavý výraz a koukla na ostatní.

„Noo, my máme stylistku Lou se jmenuje a my když máme koncert tak ona úplně nestíhá a-" začal Liam a příšerně to okecával, ale mě už na začátku došlo, že shánějí druhou stylistku a proto jsem ho přerušila.

„Sháníte druhou stylistku?" zeptala jsem se na rovinu a čekala, až zmlkne. „Jo.. přesně to. A tak by jsme se tě chtěli zeptat jestli by si to nechtěla zkusit?" zeptal se mě zase Liam. „Počkej počkej .. jak víte, že nemám práci nebo tak něco a to by jste si mě ani nevyzkoušeli?" „Vyzkoušíme, neboj" mrkl na mě Harry, vstal od stolu jako ostatní kluci, vzal mě za ruku a táhl mě hádám k němu na pokoj.

Harry si sedl do křesla a na stůl mi připravil fén, gely a tak podobně. „Tak.. můžeš se pustit do kouzlení" rozkázal mi a pustil písničky na svém MacBooku. Pustila jsem se do práce a občas si pobrukovala text písničky, která zrovna běžela. Kluci celou dobu seděli na posteli a sledovali každý můj pohyb.

Asi po 15 minutách jsem na Harryho hlavě jak říká on ‚vykouzlila' účes. Udělala jsem mu na jedné straně copánek, který mu fáákt slušel a menší culíček. „Tak koukni do zrcadla" řekla jsem Harrymu a odložila jsem hřeben na stůl.

Harry vstal z křesla a šel do koupelny kde bylo zrcadlo. Šla jsem za nim a čekala na jeho reakci. „No. Ty. Vole. Hezčí účes jsem na hlavě jsem nikdy neměl. Teda nic proti Lou ale .. tohle je boží" rozplýval se Harry nad svým účesem. Otočil se ke mně a objal mě. „Jseš úžasná, talentovaná a krásná Timi" pošeptal mi do ucha a na to jsem mu odpověděla jen slabé ‚Děkuju'. Odtáhly jsme se od sebe a šli za klukama, kteří pořád seděli na posteli. Harry si sedl k nim na postel a začali tam něco probírat. Občas někdo zvýšil hlas a někdo byl zase až moc potichu. Po chvilce se ale uklidnili a ztichli. Já tam jen stála a čekala co z nich vypadne.

„Takže .... Gratuluju naše nová stylistko!" vypískl Loui a běžel ke mně a objal mě. Pak se k nám přidali i ostatní a vzniklo z toho skupinové objetí.

==================

Háááj gáájz! Dneska tady máme kratší díl a za to se mooc omlouvám ale dneska fakt nestíhám. Na 100% vyjde díl ještě zítra a snad i delší :)

Omlouvám se za chyby a případně vulgarismy ;)

-xx





Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat