V minulém díle:
Pomalu se přibližoval až spojil naše rty. Začal s nimi pohybovat a já začala spolupracovat. Bylo mi jasné, že se to zvrtne. Začal mi sundávat tričko a na chvilku se odtáhl. Přetáhl mi ho přes hlavu a sundal si i to svoje a znovu se mi přisál na rty.
________________________
Dneska odlétám do Austrálie za rodinou. Nemůžu říct jestli se těším nebo ne protože z toho mám smíšené pocity.
Ještě jednou jsem si zkontrolovala seznam věcí co nesmím zapomenout. Mám. Mám. Mám. Mám....
„No..co nemám, to nepotřebuji"
Na letišti
„Bude se mi stýskat" objala jsem silně Harryho a neměla v plánu ho dáších minimálně 5 minut pustit. Okamžitě si omotal paže okolo mého pasu a tím si mě přitáhl ještě blíž. „Až přistaneš tak zavolej. Za týden se uvidíme..uvidíš..uteče to jako voda." Políbil mě do vlasů a pak jsme jen mlčeli.
„Prosíme cestující letu BA286 do Sydney, aby se dostavili ke gatu číslo 7. Děkuji." Zahlásila nějaká paní. Podívala jsem se Harrymu do očí a viděla, že se mu nechce mě opouštět a to stejné i z mé strany.
„Miluju tě" dlouze jsem ho políbila a usmála se. „Miluju tě" oplatil mi ty dvě krásné slova, které řeknou naprosto všechno. Naposledy jsme no objala a věnovala mu pusu a pomalu odcházela.Pomalu jsem postupovala uličkou v letadle když do mě někdo vrazil. „Au! Dávej bacha!" Zkřikla jsem na dotyčného a sebrala jsem se ze země abych nepřekážela ostatním co potřebují projít na konec letadla. „Promiň..já..já nechtěl. Hrozně se ti omlouvám" podívala jsem se konečně kdo do mě narazil a nevěděla jsem co říct.
„Timea?" „Luke?" řekli jsme oba nevěřícně naše jména a pořád na sebe nechápavě koukali. „Nespletla sis letadlo? Tohle letí do Sydney." usmál se na mě tím jeho typickým usměvem. „Neboj..nespletla. Opravdu potřebuju do Sydney."S Lukem jsem si povídala ještě nějakou dobu dokud nás letuška nevyhnala ať si jdeme sednout na svá místa. Během letu jsem poslouchala písničky, koukala na filmy a četla snad všechny časopisy co tu jsou a přemýšlela.
Vážně potkám v letadle do Sydney Luka z 5SOS. Několikrát jsme si psali, že se musíme v Londýně sejít a nikdy to nedopadlo a nakonec se po 3 měsích potkáme, ale úplně někde jinde a neplánovaně.
Po nekonečných 7 hodinách letu (btw. nevím kolik hodin se letí z UK do Austrálie😄) jsme přistáli. Běžela jsem si pro kufr na pás a ještě si odchytla Luka abych se s ním rozloučila. Vyšla jsem z letiště a hledala mamku s bráchou, kteří pro mě mají přijet na letiště.
„Mami!" zakřičela jsem když jsem ji zpozorovala jak jdou od auta. „Zlatíčko!" běžela ke mě a silně mě objala.
Doma
Přivítala jsem se s rodinou a všichni jsme šli na zahradu, že budeme opýkat. Sedla jsem si na židli a zakoukala se do planoucího ohně. Doprdele! Harry! Okamžitě jsem vstala a běžela do pokoje pro mobil abych zavolala Harrymu na kterého jsem zapomněla.
Nebral to. Volala jsem mu už asi 5 krát a ani jednou to nezvedl. Vždycky to spadlo do hlasové schránky.
Podívala jsem se na facebook jestli není online. Měla jsem jednu nevyzvednutou zprávu a schodou okolností byla od Harryho.Harry: Lásko, nedělej si starosti, že ti nezvedám mobil, ale utopil se mi a ještě jsem si nestihl koupit nový. 🙂
Timea: Víš jak jsem se bála když si mi to nebral? 🙁
Harry: Promiň lásko🙁.. a jaký byl let? 😊
Timea: V pohodě😊...let byl dlouhý, ale potkala jsem Luka z 5SOS tak jsme chvilku kecali..mám tě pozdravovat😊❤️
Harry: Fakt? Tak taky pozdravuj jestli se ještě potkáte😊❤️...co děláš? 😍
Timea: Ok😊 .. Jdeme opýkat😍
Harry: Tak to dobrou chuť! Večer zavolej jop?😊
Timea: Jop..miluju tě! ❤️
Harry: Já tebe! ❤️________________________
Tadááá! Nový díl..konečně!😄Názory? 😊
Hvězdičkujte⭐️
Komentujte📝
-DiiHoran❤️
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
ФанфикDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!