V minulém díle:
„Miluji Tě, Timeo!"
„Miluji Tě, Harry!" Zopakovala jsem tyhle slova a vychutnávala si Harryho objetí.
A upřímně? V tuhle chvíli je mi všechno doslova a do písmene ukradený.
_______________________________„Nech mě být" Zakňučela jsem do polštáře. Právě mě Harry budil a snažil se mě vytáhnout z mé krásně vyhřáté postele.
„No ták. Spěcháme. Za 10 minut máme být v O2 Aréně." Dal mi Harry pusu do vlasů a snažil se mi stáhnout peřinu. Líně jsem vstala z postele a šla do koupelny kde jsem se namalovala a udělala ranní hygienu. Pak jsem přešla ke skříni a vybrala tam oblečení, které mi přišlo pod ruku.
*O 2 měsíce později*
Za 2 měsíce, které uběhly neskutečně rychle se stalo dost věcí. Například to, že Niall a Zoe potvrdily, že spolu chodí a my jsme nebyli výjimkou. Tím chci říct, že já a Harry jsme taky náš vztah potvrdily. Našlo se dost lidí, kteří mě z celého srdce nesnáší a na každou sociální síť píšou, že Harryho využívám, že ho mám jen kvůli penězům a komentáře tohohle typu ale najdou se i jedinci, kteří napíšou, že nám to přejí a že jsme roztomilí.
„Lásko?!" Křičel na mě Harry z útrob jeho obrovského baráku. „Jo?!" Zakřičela jsem nazpátek z kuchyně. Přišlo mi to trošku směšný jelikož na sebe řveme přes celý barák jako kdyby jsme k sobě prostě nemohli jednoduše přijít a říct si to normálně protože se vsadím, že všechno co na sebe řveme slyší celá ulice nebo při nejmenším sousedé od vedle.
„Nevíš kde mám tu voňavku co mi dala mamka k Vánocům?" Zakřičel a v tu ránu jsem slyšela jak zavřel šuplík. Povzdychla jsem si a šla za ním do opravdu velké koupelny a podívala se na poličku přímo naproti zrcadlu.
„Vidím jí až odsud" Poznamenala jsem a sledovala ho jak bloudí očima po místnosti a hledá voňavku. Nakonec se postavil vedle mě do dveří a kouknul se stejným směrem, kterým koukám celou dobu.
„Ježííš! Já jsem slepej jak patrona!" Plácnul se do čela a šel k poličce na které stála už zmiňovaná voňavka od jeho mamky.
Vrátila jsem se zpátky do kuchyně a pokračovala ve vaření. Během toho co se mi dělala rýže jsem naskládala umyté nádobí do skříněk a špinavé dala do myčky a potom dovařila oběd.
***
„Ahoj já jsem Sophia ale můžeš mi říkat Soph" Představila se mi Liamovi přítelkyně.
„Já jsem Timea a můžeš říkej mi jak chceš" Představila jsem se i já a Soph si mě vtáhla do objetí. Abych vám kde se právě nacházím. Právě stojíme před kinem - Já, Harry, Liam, Soph, Niall, Zoe a Loui - a domlouváme se na jaký film zajdeme.
„A co tenhle?" Ukázala prstem Soph na animovaný film Mimoni.
„Soph... Vždyť je to animovaný" Řekl Liam.
„No a čemu to vadí?" Zeptala se ho a obočí se jí dalo do jedné linky.
„Je to pro děti" Argumentoval ji opět Liam a to už jsem se rozhodla zastat se Soph. „Tak vy jděte na nějaký horor a my půjdeme na Mimoně." No a takhle to všechno začalo. Nakonec se rozpoutala "hádka" na jaký film půjdeme. Po nějaké době se na mojí a Soph stranu přidala i Zoe - ta holka se mi začíná líbit - a tím pádem jsme docílili toho, čeho jsme chtěli. Jdeme na Mimoně!
Ze začátku ten film kluky nudil ale pak se do toho zažrali jako nikdy. Během filmu Harry spořádal celý popcorn a vypil celou Coca - Colu.
„Nakonec jsme vybrali dobře né?" Zeptala jsem se kluků když jsme vylezli z kina.
„Dobře.. Musíme uznat kluci, že ten byl skvělej" Řekl Loui a založil si ruce na hrudi.
==================
Ahoj všichni! Moc se omlouvám, že stráášně dlouho nevyšel nový díl ale vůbec nic nestíhám. Máme ve škole zkoušový období a snažím se opravit si známky. :) Snad to chápete..
Vím, že tenhle díl je krátký ale je málo času. Vůbec nevím kdy výjde další díl takže nebudu nic slibovat.:)
Mějte se krásně! ;)
-xx
ČTEŠ
Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~
FanfictionDvě nejlepší kámošky od narození se rozhodnou, že pojedou na 2 týdny na Maledivy. Koho na Maledivách potkají, co všechno se tam stane a budou terčem novinářů a nenávistných fans? Co bude až se vrátí domů? To se dočtete v Summer with boys!