|1.Část|

863 43 1
                                    

Právě stojím na letišti a po mém pravém boku stojí Abi, která tak na půl spí. Obě jsme seděli na svých kufrech jelikož nikde nebylo místo.

„Abi, pojď. Už otevřeli přepážku na odbavení"podívala jsem se na Abi a ta unaveně kývla na souhlas.

Po odbavení jsme museli projít všema těma kontrolama pak jsme měli asi jen 20 minut času než nám poletí letadlo.

„A co tahle?" Před obličej mi Abi dala její ruku na které byl stříknutý vzorek voňavky.

„Hmm .. ta není špatná" řekla jsem ji svůj názor šla jsem dál.

„Takže si ji mám vzít?" Zeptala se mě když mě doběhla.

„Klidně" řekla jsem ji pak už jsem slyšela jen její vzdalující se kroky tak jsem usoudila, že šla zaplatit. Otočila jsem se nasměřovala si až k východu.

***

„No ty vole" vylítlo mi z pusy když jsem vstoupila do mého hotelového pokoje, který budu obydlovat 14 dní. Pustila jsem z ruky kufry a doslova se rozběhla k velké posteli, skočila na ni a usmála se. Asi po 15 minutách kochání se jsem se rozhoupala a vybalila si věci z kufru do skříně.

„Jdeme na pláž?" Vtrhla mi do pokoje Abi bez klepání.

„Doma tě nenaučili klepat?" Zeptala jsem se aniž bych se obtěžovala se na ni podívat. Pověsila jsem na ramínko poslední tričko a skříň zavřela.

„Joo učili ale to teď neřeš .. Jde se na pláž!"

„Hned, jen se musím převlíct" řekla jsem Abi která seděla na mé posteli. Ta jen kývla dál se věnovala svému telefonů v ruce do kterého něco ťukala a tak jsem usoudila, že si píše s Dereckem. Dereck je její kluk, jsou spolu už 5 měsíců a klape jim to jako nikdy. Došla jsem ke skříni vytáhla z ní plavky s ručníkem šla se do koupelny převléknout. V koupelně jsem si vzala ještě gumičku, sluneční brýle krém na opalování. Všechno jsem hodila do plážové tašky a mohli jsme vyrazit!

=============
Ahooj! Tak snad se vám můj první díl líbí..
Omlouvám se za chyby :))
-xx

Summer with boys! |One Direction CZ| ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat