Geciktirdiğim için çook üzgünüm fakat sınav haftamdı :( Umarım beğenirsinizz bölümü. Ayrıca multimedia'da Anıl var ve şarkıyı mutlaka dinleyinn =)
Sabah uyandığımda dün geceki olayların baş ağrısını çekiyordum. Hayır ciddiyim resmen şu an kafamda filler düzüşüyor yani böyle bir ağrı olamaz. Uyandığım halde yumuşacık yorgana daha da sıkı sarıldım ve uzanmaya devam ettim. Ah, hayır dostum misafir falan olabilirim ama kesinlikle güzel totomu kaldırıp erkenden ev sahibi -şu an horul horul uyuyan arkadaşım Azra- için kahvaltı hazırlamayacaktım. Ne yani alt tarafı misafirdim hizmetçi değil. Tamam tamam biraz fazla bencilce bir düşünce oldu ama...birisi şu kafamdaki filleri susturabilir mi rica etsem ?
Yattığım yerde düşüncelere dalmış bir şekilde tavanı izliyordum. Aklıma okuldaki o gün gelmişti yine. Hayır merak da etmiyor değildim. Neden o kdar sinirlenmişti ki. Hadi daha önce konuşsak kavgamız olsa bana gıcık kapmış olsa falan neyse diyeceğim de çocuk kaç yıldır beni fark etmiyordu bile. Ama kesinlikle neden o kadar kızdığını öğrenmeliydim. Çocuk resmen deliye döndü ya var mı böyle bir şey psikopat herif sanki arabaların önüne atlamak benim en büyük fantezim.
Başımdaki ağrı daha da şiddetlenince dayanamayıp yataktan kalktım ve ağrı kesici almak için mutfağa yöneldim. Masanın üstünde Advil görünce hiç çekinmeden iki tane alıp yuttum. Tam mutfak kapısından çıkacakken birine çarpmamla çığlığı basmam bir olmuştu. Ata karşımda üstü çıplak bir şekilde duruyordu. Çığlığımla yüzünü buruşturdu ve ne olduğunu anlamamış gibi baktı.
''Sakin ol Asena ve bana evinize dalan bir psikopatmışım gibi de bakmayı kes''
''Ne işin var senin burada Ata ?! Ortalıklarda çıplak çıplak geziyorsun bir de ! 2 tane kız yaşıyor oğlum bu evde ! Hem cidden ne halt ediyorsun burda ?'' Cırlamalarımın sonunda karşılık olarak yine yüzünü buruşturdu. Ne ama gayet de haklıyım. Adam evin ortasında çıplak kral gibi kafasına göre dolaşıyor sonra Asena niye bağırıyor oluyor. Hem kim aldı bunu içeriye ?
Sorumun cevabı da çok geçmeden gelmiş oldu. Azra hanım yatak odasından ''daha-yeni-yataktan-kalktım'' saçlarıyla ve ''ne-bok-var-da-bağırıyorsunuz'' öldürücü bakışlarıyla bize doğru geliyordu. Tam ağzını açıp bana bir şeyler söyleyecekken gözleri Ata'nın vücudunda takılı kaldı. E yuh artık ama ! Tamam arkadaşım anladık sixpack yapmışsın iyisin hoşsun da bizim evde Azra gibi kas manyağı bir kızın karşısında yapılacak şey mi bu ?
Ata yüzünde ukala bir sırıtışla ortamdaki sessizliği bozdu. Azra'nın halini o da fark etmiş olacak ki sırıtmadan edemiyordu. Ah Azra ah ne halllere soktun kendini.
''Beni Azra çağırdı. Dün gece rahatsızlanıp kusmaya devam etiğini daha sonra da başının falan döndüğünü söyledi. Ben de hemen geldim fakat geldiğimde uyuyordun. Azra da ben gelene kadar seni uyuttuğunu söyledi ama gece olur da yine rahatsızlanırsan diye burada kalmaya karar verdim. Şimdi daha iyisin sanırım ?''
Ata'nın söyledikleri karşısında ağzım bir karış açık ona bakıyordum. Ne hastalanması ne kusması arkadaşım noluyoruz ya ? Bakışlarımı Azra'ya çevirdiğimde endişeden yüzü bembeyaz olmuştu. Kaş göz işaretleriyle onu ele vermememi istiyordu. Eh be Azra ben sana yapacağımı bilirdim ama şimdi kaç hafta kızın evinde kalacağım azıcık huyuna gideyim bari.
Azra'ya ''Bana olan biten her şeyi anlatacaksın'' bakışlarımı yolladıktan sonra Ata'ya döndüm.
''Ah, evet doğru. Dün biraz rahatsızlanmıştım da keşke zahmet etmeseydin. Çok teşekkürler her şey için. Şimdi daha iyi hissediyorum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim
Teen FictionGözlerime bakan gözleri dudaklarıma kaydığında kalp atışlarım deli gibi hızlandı. Dudakları dudaklarımı bulduğunda ise artık nefes alamıyordum. Elleri tshirtümün altına kaydığında dokunduğu her yer sanki alev alıyordu. Daha sonra tshirtü kafamdan sı...