Tekrar Merhaba Güzel İnsanlar...
3-4 gün kadar ara vermek durumunda kalmıştım yazıma. Ufak bir yalan söyledim aslında sizlere. Ara vermemin sebebini okunma sayısı ve oy sayısı olarak göstermiştim sizlere ama esas durum o değildi. Hiç bir zaman bu sayıların etkisi altında kalmadım zaten. Yazmamın sebebi içimdeki acıyı dışa vurarak bir nebze rahatlamaktı. Konuya gelecek olursak eğer yaklaşık 3 haftadır devam eden bir baş ağrısı kollarımda ağrı kasılma ve oluşan kusma olayları vardı. Başlarda önemsemeyip doktora gitmedim. 2 gün önce dayanılmayacak bir hal aldığından aileme söyledim durumu ve doktora gittik. Bir takım tomografiler MR falan çektiler ve diğer testler. Sonuç olarak beynimde kitle yani tümör olduğunu öğrendim. Şükür ki düşük dereceliymiş henüz. İlk aşama olan tedavilere başlayacağız kısa zaman içerisinde. Yaşamış olduğum kalp hastalığına ilave olarak birde bu çıktı ama her şeye rağmen ne diyoruuzz buna da şüküürr :)
Bu 3 gün içerisinde bir çok şey yaşadım aslında. Atlatamadığım bir gönül acısı beni derinden etkilediğinden en sonunda ailemin ısrarı üzerine psikoloğa gittim. Kullanmam gereken antidepresanlar verdi. Kalbe birebir zararlı evet ama rahatsızlığı söylemedim doktora. Yaşamış olduğum bu şehir (İstanbul) beni olumsuz etkilediğinden bir kaç ay içerisinde Antalya ya gitmek zorundayız. Yani İstanbul da sayılı günlerimi yaşamaktayım.Neyse kısa kesmek gerekirse diyeceğim şudur ki bu geceden itibaren (28.10.2015) tekrar bölümleri yazmaya başlıyorum. Oldu da yazamadım yarıda kaldı, başıma bir şey geldi hakkınızı helal edin. Herkese sonsuz teşekkür diyorum ve ufak bir not düşeyim:
SONUNUZUN BU ŞEKİLDE OLMASINI İSTEMİYORSANIZ KİMSEYİ CANINIZDAN ÇOK SEVECEK KADAR HAYATINIZA ALMAYIN, BAĞLANMAYIN. HİÇBİR ŞEY, HİÇ BİR MUTLULUK SÜREKLİ OLARAK KALMIYOR. HİÇ BEKLEMEDİĞİNİZ ANDA SİZİ ÇOK SEVDİĞİNİ SÖYLEYEN KİŞİ SİZİ YARI YOLDA BIRAKIP HAYATINIZI MAHVEDEBİLİYOR. SONUÇ OLARAK BIRAKMAZ DEDİĞİNİZ KİŞİ SİZİ BİR GÜN YARI YOLDA BIRAKABİLİYOR NE OLDUĞUNU BİLE ANLAYAMIYORSUNUZ NE ZAMAN NE ARA BU HALE GELDİK DİYE APTAL APTAL DÜŞÜNÜYORSUNUZ.BİR SONRA Kİ SAYFADA GÖRÜŞMEK ÜZERE. SEVGİYLE KALIN GÜZEL İNSANLAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntihardan önce ki son mektup
RomanceÖnce hayaller yıkıldı sonra umutlar. Enkaz altındayım şimdi. Hayalini beraber kurduğumuz şeyler bir bir yıkıldı üstüme gitmenle. Önce hayaller, sonra umutlar. Sadece ben kaldım altında. Sen kaçıp kurtardın kendini geriye bile bakmadan.. Hiç bir şey...