פרק 34

7.9K 389 46
                                    

״למה?״ שאלה קטלין והתקרבה אלי
״כי הוא דפוק. ואני שונאת אותו. שימות״ אמרתי וזרקתי את הדובי הגדול שהיה לידי מזכיר לי נשכחות

**פלשבק**
״נו בואי!!״ אמר מתיו בקול תינוקי
לפעמים הוא יכול להיות כזה ילד קטן ״אני לא עולה על הדבר הזה!!!״ אמרתי צועקת עליו ״זאת כולה רכבת הרים!!״ אמר מתיו ״אם אני אעלה עליה אני אמות״ אמרתי משלבת את ידי ״ו..״ אמר מתיו כאילו אין בזה שום דבר שלא הגיוני ״אתה תבכה ותיכנס לדיכאון״ אמרתי מחייכת ״חחחחח באמת את חושבת?״ שאל מתיו ״העולם לא ימות עם אשלי גרין תמות״ אמר מתיו צוחק ״באמת שאתה תבכה״ אמרתי עם פרצוף נעלב ״׳תשמעי...״ אמר מתיו ״עכשיו אני בכלל לא עולה על הרכבת הרים המטופשת הזאת. בכלל למה הסכמתי לבוא עם היצור העלוב הזה ללונה פארק?!״ אמרתי לו ״תזכירי לי מי היצור?״ אמר מתיו. ״מצחיק״ גילגלתי את עיניי ״חחחח את יודעת שאת הכל בשבילי״ אמר לי מתיו ונתן לי חיבוק מהצד ״לך ממני. חנפן״ אמרתי מעמידה פני נעלבת למרות שהדבר האחרון שרציתי שהוא יעשה זה ללכת ממני ״בואי נעשה הסכם, טוב?״ אמר מתיו ״נו״ אמרתי ״את רואה את הדובי הגדול הזה״ אמר והצביע על הדוכן בוא היה צריך לפגוע בשלושה ברווזים שזזים מצד לצד. וזה היה קשה ״נו״ אמרתי ״את רוצה את הדובי הזה נכון?״ שאל מתיו ״לא״ שיקרתי. ״בטח שאת רוצה אנחנו מסתובבים פה שעתיים וחצי ואני רואה איך את עושה לו עיניים״ אמר מתיו מצחקק ובתגובה צחקתי גם אני ״אידיוט״ מילמלתי ״אידיוט שלך״ קרץ לי מתיו ״אז אם אני מצליח להביא לך את הדובי הזה, את עולה איתי על הרכבת הרים הזאת?״ שאל מתיו ״כן״ אמרתי כי חשבתי שהוא לא יצליח ״כאילו שתצליח״ אמרתי שהתקדמנו לשם יד ביד ״אני שומע זילזול מהגברת גרין?״ שאל מתיו ״אכן.״ אמרתי ״אני עוד אראה לך מה זה״ אמר מתיו ונתן לי נשיקה בלחי ״שלום״ אמר מפעיל הדוכן ״שלום״ החזיר לו מתיו ״אז אתה באת לנסות לפגוע בברווזים״ אמר האיש ״כן.״ אמר מחייך ״על איזה דובי אתה מכוון?״ שאל המוכר ״הגדול״ אמר מתיו ״אתה צריך לפגוע בשלושה ברווזים. ויש לך חמישה ניסיונות״ אמר האיש ״אני מוכן״ אמר מתיו. הכדור הראשון לא הצליח לפגוע וכך גם הכדור השני. ״אתה גרוע״ אמרת מצחקקת ״אני רק התחממתי״ אמר מתיו כאילו נעלב הכדור השלישי והרביעי פגעו והמוכר אמר כל הכבוד. כאשר הכדור החמישי יצא לו מהיד הוא עשה סוג של סיבוב ופגע בברווז הקטן ביותר ״אמרתי לך שרק התחממתי״ קרץ לעברי מתיו ״הדובי הגדול שלך אחי״ אמר המוכר ״בשביל האישה שלי הכל״ אמר מתיו והביא לי את הדובי הגדול כאשר הוא עושה לי סיבוב באוויר ונותן לי נשיקה בפה ״עכשיו״ אמר וניסה לגייס את הקול הכי סקסי שלו. בהצלחה. ״את באה איתי לרכבת הרים הגדולה הזאת״ אמר מתיו ״אבל הדובי״ תירצתי ״תוכל לשמור את הדובי. אנחנו רק עולים על המתקן ונבוא לקחת אותו משהו כמו עשר דקות״ אמר מתיו ״כן״ אמר המוכר ״הבעיה נפתרה גרין.״ אמר מתיו ״אני שונאת אותך סמית״ מילמלתי כמעט ולעצמי ״גם אני אוהב אותך אש״ אמר מתיו והרים אותי על ידיו אל עבר הרכבת הרים ההזויה הזאת.
**סוף פלשבק**

הצרות שבפנים / סיפור אהבהWhere stories live. Discover now