פריקה..

5.8K 233 22
                                    

היי בנות.. זה לא פרק!! אני חוזרת ואומרת זה לא פרק!!
היום רציתי לכתוב  לכן פרק והייתי כל כך פגועה אז העדפתי שלא להמשיך את הפרק כי הוא יצא לי ממש טרגי אז עצרתי באמצע
ובמקום זה כתבתי פריקה שלי על סיטואציה שקרתה לי (טוב בערך..) אני פשוט ממש רוצה לפרוק אז אני שולחת את זה לפה..
סליחה באמת,,
אני חוזרת ואומרת שזה לא פרק!!
אני אעלה פרק כשאני ארגיש טוב יותר
בינתיים תהנו 😅❤️

״היי״ אמר הנער שכל כך אהבת. אבל התעלמת ממשיכה להתקדם ״היי!!״ הוא צעק שוב אבל שוב פעם התעלמת ״מה יש לך ממני?״ שאל הנער כאשר הדביק את צעדיו ״מה יש לי ממך?״ שאלת ״אני לא יודע. אנחנו כבר חודש לא מדברים חודש שאני שולח הודעות ואת מסננת חודש שאם את עונה את עונה ביבוש מה עשיתי?״ שאל הנער ובתגובה צחקת.
״מה מצחיק אותך?״ הוא שאל אותך ״מצחיק אותי שאני עדיין אוהבת אותך״ היא אמרה בפשטות ״מה מצחיק בזה?״ שאל הנער לא מבין ״מצחיק שלא משנה כמה פגעת בי אני לא הפסקתי לאהוב אותך״ אמרה הנערה ״מתי פגעתי בך?״ שאל ״חחחחחח״ צחקה הנערה בצחוק מזלזל ״את יכולה להפסיק לצחוק ככה!!״ אמר הנער מתוסכל ממנה ״לצחוק איך?״ שיחקה אותי תמימה ״ככה. בזילזול.״ אמר ״אני מצטערת, זה פשוט שאני לא יודעת איך עוד לצחוק שזה מגיע אלייך, אוטומטית שזה מגיע אלייך אני מרגישה תחושת טימטום שגורמת לי לזלזל בך ובמה שאתה מאמין בו״ אמרה בפשטות ״אתה פגעת בי כמו שאף אחד לא יודע לפגוע.״ המשיכה הנערה ״איך לעזאזל פגעתי בך?!״ שאל הנער ״אתה באמת לא יודע?״ היא שואלת ״כן!״ הוא אמר ״אתה גרמת לי להאמין שאתה רוצה שיקרה בינינו משהו. אתה גרמת לי לחשוב שוב ושוב ושוב אל אותו היום שהרגשתי שאנחנו לבד בעולם כי התייחסת אלי בצורה שאף ידיד אחר לא התייחס אלי, התייחסת אלי בצורה כאילו אתה אוהב אותי. אתה נתת לי לחיות באשליה שאתה באמת רוצה אותי. אתה גרמת לי להאמין שאנחנו יותר מידידים.״ אמרה הנערה נשברת ״אבל אני לא רציתי שתחיי באשליה, אני באמת אוהב אותך!!!״ אמר הנער ובתגובה היא צחקה ״למה את צוחקת?״ שאל הנער מיואש ״כי אז זה התחיל. הגעת לחברה טובה שלי בלי לדעת איך. התחלת לדבר איתה כל יום כל הלילה. התחלת להכניס אותה לכל מקום אפשרי. הפכת את מה שחשבתי שיכול להיות בינינו לחסר סיכוי..
אתה, שהבטחת לי עוד שהיינו סתם ידידים שבחיים לא תפגע בי פגעת בי כמו שטף אחד אחר לא פגע בי.״ אמרה הנערה בפשטות ״אני עשיתי את כל זה כדי שפאקינג תקנאי!!״ ״קינאתי..״ אמרה הנערה ״במקום לשמור אותי קרוב אלייך החלטת להמשיך לפגוע.
אני הורדתי מעצמי. הורדתי מהכבוד שלי. הורדתי מהאגו שלי. באתי אלייך ואמרתי לך שאני מפחדת, שאני אשכרה מפחדת שתעדיף אותה על פני..״ אמרה הנערה ״ואז אמרתי לך שאני בחיים לא יעדיף מישהי אחרת על פנייך..״ אמר הנער מתרכך ״חחחח ומכרת לי שוב את אותה האשליה.״ אמרת ״איזה אשליה?״ שאל הנער ״האשליה שבאמת אכפת לך ממני. שאתה באמת לא תעדיף אחרות על פני..״ אמרתי ״אבל באמת לא העדפתי בנות אחרות על פנייך..״ אמר הנער ״זה לא היה נראה ככה..״ מילמלת ״אז איך זה היה נראה?״ שאל הנער
״אני אסביר לך איך זה היה נראה. אני אמרתי לך שאני נפגעת שאני מפחדת שאני פגועה ואמרת שלא תעדיף אחרות על פני קלטת את נקודת השבירה שלי את הקו האדום שלי שרק מראה עד כמה קינאתי לך, אבל המשכת כאילו כלום. לעזאזל, כשאני גיליתי את נקודת השבירה שלך הפסקתי. כי לא רציתי לפגוע בך. כי היית חשוב לי. כי אני אשכרה אוהבת אותך. אבל לא לך זה לא היה מספיק ראית שאני רק מדברת עם אחד מהחברים הטובים שלך והחלטת להחזיר לי, ושוב דיברת עם אותה החברה הטובה שלי שאתה יודע שאני מפחדת ממנה, הסתכלת לכיווני לראות איך אני מגיבה, כאילו רצית להחזיר לי על משהו שלא עשיתי לך. כאילו שיחקת איתי במשחקי הקינאה האלה למרות שכבר אז ידעת שאני מקנאה לך.. אני הרגשתי סתומה אתה יודע למה הרגשתי סתומה?!״ ״למה?״ שאל הנער ״כי הייתי נכנסת כל יום כל היום לשיחה איתך הייתי מסתכלת לך ורואה את המחובר/ת יצאתי מהשיחה איתך הלכתי לשיחה עם החברה הטובה שלי וראיתי שגם היא מחובר/ת הרגשתי מגוכחת הרגשתי בדיחה, זה מה שהיה בסדר יום שלי להסתכל לבדוק אם אתה מחובר ויש אחרי לבדוק אם היא מחוברת ואז הבנתי שאתם מדברים. זה גרם לי להיפגע זה גרם לי להרגיש נבגדת. אני בחיים שלי לא הורדת מעצמי בשביל אף אחד בחיים שלי לא הפכתי להיות סמרטוטי של אף אחד. אבל בכל זאת באתי אלייך. הורדתי מעצמי הורדתי מהאגו המזדיין שלי ופשוט אמרתי לך שאני פגועה, חשבתי שתבין אותי.. חשבתי שיש לך רגש אלי.. חשבתי שתפסיק לגרום לי לסבול כי אתה מדבר עם החברה הטובה שלי. אבל זה סתם. שוב הכנסת אותי לגלגל של אשליות כאילו אתה תמיד פה בשבילי. אבל כבר לא היית בשבילי הלכת אליה העדפת אותה ונשברתי, נפגעתי, הרגשתי הבדיחה שלך, הרגשתי המשחק שלך שאתה יכול לשחק בו כשמשעמם לך. אז תבין.. אני הבנתי שאם אני אשב ואחכה לך ואלחם על הקשר שלנו אני לא אשיג בזה כלום אני רק אפגע, רציתי להפסיק לאהוב אותך וזה מה שעשיתי ניסיתי לנתק איתך קשר, זה עבד מעולה עד הרגע ששלחת הודעה ושוב נכנסתי למערבולת של הרגשות והפחדים האלה שאתה עדיין מדבר עם החברה הטובה שלי. אבל יום יבוא, ואתה תרגיש שפיספסת את היחידה שתמיד הייתה פה בשבילך יום יבוא ותפגע ממנה בדיוק כמו שאני נפגעתי ממך. ואני מאחלת לך שכשהיא תעשה את זה תבין כמה לי כאב. תבין כמה אני נשברתי.. וזה ברור שאז תרדוף אחרי.. כי תבין מה פיספסת אבל אז אני אצחק ולא בצחוק מזלזל שמראה כאילו אני פגועה ממך בצחוק אמיתי שיראה לכולם כמה אני אוהבת את ההבא אחריך שהוא לעומתך לא עזב אותי אפילו לרגע לא הכניס אותי לאשליות העמוקות שאתה הכנסת אותי אליהם, לא הכניס אותי לבלבלות כל היום, ובטח שלא הכניס אותי למצב הזה שאני הולכת לישון מאוחר בידיעה שבטח אתם מדברים וכמה בשעה מוקדמת בידיעה שהלב שאני קיבלת ממך אז היא מקבלת ממך עכשיו.״ ״אני אוהב אותך..״ אמר הנער ״בולשיט נמאס לי להאמין לשטויות שיוצאות לך מהפה, אתה לא באמת אוהב אותי״ אמרתי ״אני נשבע לך שאת היחידה שאני אוהב..״ אמר הנער ״אני מפחדת להאמין לך.. אני לא רוצה להיפגע שוב אני רוצה להפסיק להיפגע ממך עכשיו, וזה בדיוק מה שאני עושה מתקדמת הלאה ומחכה לזה שבאמת יעריך אותי ולא ישחק איתי במשחקי אגו המטופשים האלה..״ אמרת בפעם האחרונה להיום, ואפילו לתמיד והלכת משם. מקווה שאת באמת תמצאי את האחד בשבילך למרות שאת עדיין אוהבת אותו. מקווה שאת באמת תצליחי לישון הלילה טוב יותר..

הצרות שבפנים / סיפור אהבהWhere stories live. Discover now